Politică

Anca Cârcu este coautor al cărţii ”Cum obţii ce-ţi propui”

„Dacă dorim să avem succes trebuie să atingem ţeluri. Dacă dorim să atingem ţeluri, trebuie să convingem oameni de planurile noastre. Dacă dorim să convingem oameni, trebuie să-i influenţăm. Dacă dorim să influenţăm oameni, trebuie să le schimbăm modul de gândire sau chiar tiparul comportamental în cadrul sistemelor lor de acţiune”, scrie în cartea sa care o are ca şi coautor pe Anca Cârcu. Tema cărţii este comunicarea, influenţată în mod constant atât de sistemele în care acţionează oamenii, cât şi de regulile jocului comunicării lor.

În „Cum să obţii ceea ce doreşti“ este vorba despre ”puternicele instrumente ale comunicării, despre mecanismele şi legile ei, dar şi despre incredibilele rezultate care pot fi atinse, în măsura în care îţi sunt cunoscute şi stăpâneşti armele comunicării”.

”Autorul conduce cititorul prin lumea comunicării şi îi arată cum, cu ajutorul ei, poate obţine ceea ce i se cuvine. Chiar dacă este vorba despre comunicarea cu prieteni, cu membrii familiei, parteneri de afaceri, clienţi sau politicieni, ba chiar dacă este vorba despre şantajişti sau gangsteri – cine cunoaşte partitura comunicării, va avea o metodă mai facilă şi mai eficientă de a-şi convinge interlocutorul. Prin comunicare – sau mai exact: printr-o comunicare bine mânuită şi corect înţeleasă –planurile făcute, pot fi realizate mult mai rapid şi mai eficient. Cel mai mare obstacol în calea oricărei strategii şi oricărui plan, rămân oamenii. Iar asupra comportamentului lor de comunicare trebuie acţionat.

Cu ajutorul a numeroase exemple din cotidian, din relaţiile interumane, din parteneriate, politică, istorie şi economie, autorul ne dovedeşte că rezultatele şi metodele obţinute sunt funcţionale. Dincolo de acestea, prezintă cum a reuşit, într-o situaţie reală de răpire, datorită planului şi strategiei abordate, să elibereze victima din mâinile răpitorilor şi să reducă în acelaşi timp în mod considerabil suma de răscumpărare. Pe baza acestei istorii, autorul înfăţişează mecanismele comunicării – atât pe baza încercării iniţiale eşuate, cât şi succesului repurtat în final”.

Din carte nu lipseşte umorul şi ironia. Potrivit Ancăi Cârcu, cartea va fi lansată în curând şi în România.

Adaugă comentariu

Apasă aici ca să comentezi

Reguli pentru comentarii. Click aici.