Compania Aquabis a scos la licitație pentru o perioadă de un an serviciile poștale pentru a obține ”reducerea costurilor de producție și de logistică prin externalizarea acelor activități care nu sunt direct legate de furnizarea serviciilor de bază a companiei, prin menținerea nivelului serviciilor cerut de consumatori”.
Conform anunțului urcat pe site-ul de licitații publice, pentru această activitate este alocat un buget de 559.620 de lei, ceea ce înseamnă circa 50.000 de lei lunar.
Pe site-ul companiei, există însă un anunț potrivit căruia se pot cere facturi electrice, care pot fi achitate online.
Click aici pentru solicitarea facturii în format electronic. Dacă nu vă cunoașteți codul de client sau numărul facturii, vă puteți adresa departamentului Urmărire, Încasare Producție apelând numărul de telefon 0263/231.863.
Conform raportului de activitate din 2021, anul trecut erau 65.712 branșamente din care 64.733 contorizate.
Tarifele la apă și canalizare se vor majora anul acesta, cel mai probabil din martie, cu minim 15% așa încât vom ajunge să plătim peste 10 lei/mc de apă potabilă și canalizare față de 8,62 de lei în prezent.
Exact acelasi lucru îl pătesc si eu ….. vine pe mail .. îl plătesc …. apoi dupa cca doua saptamâni mai capăt si un plic….. il folosesc la aprins focul
Ion, Istvan, Emil, ce ati povestit voi (si ce pateste toata lumea de altfel) e din cauza ca la Aquabis s-a rasturnat caruta cu prosti. Oamenii aia nu au nicio preocupare (si nici nu sunt capabilit de altfel) sa optimizeze un proces, sa digitalizeze. E plin de incompetenti angajati pe pile. Isi bat joc si aia care livreaza facturile, facturile in plic sunt lasate de multe ori la gramada in fiecare scara de bloc si oamenii cauta intr-o gramada de 20-30-40 de facturi.
La oras or fi deștepți in digitalizare,dar la taranoaia unde majoritatea nu stiu folosi tehnologia,ce faceti.