Actualitate

Cum arată trecerea CF de pe Lucian Blaga după reparații. Ce spune viceprimarul Niculae (FOTO)

ACTUALIZARE Trecerea la nivel cu calea ferată de pe str. Lucian Blaga din Bistrița a fost modernizată, în week-end, așa cum a anunțat municipalitatea. Din păcate însă, mare lucru nu s-a întâmplat. Doar au fost amplasate niște dale din beton fără se se toarne și asfalt pe porțiunile în care drumul este denivelat.

Din cauza trecerii auto la nivel cu calea ferată de pe str. Lucian Blaga, una deteriorată, în zonă se formau coloane de mașini, rezultând un trafic infernal la anumite ore, însă nici acum nu se trece mai repede din motivele menționate, dar și pentru că această trecere nu este semnalizată cu semafor.

”Am vorbit cu domnul Alexandru Slavita (n.r. – Şeful Secţiei Bistrița a Drumurilor Naţionale), mâine și poimâine vor lucra, mi-a spus că vor freza 20 m stânga și 20 m dreapta și apoi vor aduce la nivel asfaltul cu dalele de beton pe care le-au pus”, a spus viceprimarul Cristian Niculae.

Montarea unui semafor la trecerea la nivel cu calea ferată de pe strada Lucian Blaga nu este deloc ieftină, însă trebuie făcută în regim de urgenţă pentru a reduce din aglomeraţia care se produce pe această stradă, scrie viceprimarul Cristian Niculae pe Facebook. Lucrările vor fi făcute de CFR şi de concesionarul căii ferate, însă cu bani de la bugetul local. Alocarea sumei de 393.000 lei se va face prin rectificare bugetară în ședinta de CL din data de 21.09.2017.

20 comentarii

  • Important este că se face. Semaforul va rezolva într-o mare măsură aglomerația . Viceprimarul are dreptate, asta era soluția corectă.
    Cei de la drumuri să își facă treaba, toți să ne facem treaba pe unde suntem și lucrurile se vor mișca !
    Bine că sunt oameni în primărie care au capul limpede ! De băgători de vină e plină lumea asta !

    • Onu, tu ai vazut ceva concret acolo ca eu in afara de cateva placi de beton care au inlocuit alte placi de beton nu am vazut? Mai mult nici macar asfaltul nu a fost ras si inlocuit in acea zona! Hartia suporta orice scrii pe ea dar cum naiba sa platesti 86000 de euro pe asa ceva? Cu banii aia cumperi o casa+terenul aferent! Cand vad astfel de intrebari nici nu ma mir ca am ajuns sa platim sume exorbitante pentru nimicuri facute!

  • de dalele alea metalice care se pun în lumea civilizata de aproape jumatate de secol la noi înca nu s-a auzit?
    sau dalele astea de beton sunt mai „profitabile”, se strica mai des si sunt aducatoare de comisioane?

    • Concluzie , pe romani in general nu ii mulțumește nimeni ! De ce nu s-a facut cu dale de fier? De ce nu s-a facut cu cauciuc? In loc sa ne bucuram ca s-a facut si nu ne mai rupem masinile ! Cand o sa se puna si semaforul or sa aiba si atunci de comentat haterii ! Felicitari pentru promtitudine primariei 🙂

    • S-a ajuns la luarea acestei decizii in urma discutiilor cu specialisti in asemenea chestiuni nu doar ca asa au visat ei seara si a doua zi au venit cu ideea. Pai asa e Florine, nimic nu – i mai multumeste pe pnl istii astia :)))

    • am trecut azi pe acolo, de curiozitate.
      o lucrare de kkt, atâta doar ca nu te mai hurduca chiar asa de tare.
      la primavara o sa fie praf din nou, alti bani – alta distractie.

  • O alta lucrare de mantuiala marca Cretu&Niculae. Aceste placi ieftine de beton se foloseau acum 100 de ani. La toate trecerile noi de cale ferata se folosesc cele din cauciuc (vezi Saratel).

    • Nu este lucrarea lui Crețu, nici a lui Niculae !
      Dar postacul PNL ist ce sa zică și el ?
      Mai citește și te lămurește !
      Primăria se ocupă de semaforizare !
      Pestrițe mațe mai aveti și dornici sunteți de ciolan ! Ați avut județul pe mână și nu ați făcut nimic , iar acum dați lecții !

  • Asteptam cu nerabdare semaforul si astfaltarea sa intram incet spre o trecere cu calea ferata civilizata si demna de secol 21. Multumim primariei pentru promptitudine

  • Este o inițiativa foarte bună..Amplasarea semaforului în aceasta zona va diminua aglomerația…
    Felicitări domnului viceprimar Cristi Niculae!

Apasă aici ca să comentezi

Reguli pentru comentarii. Click aici.