Cele trei magazine Express, Express Alma Florilor, Express Alma Andrei Mureşanu şi Express Alma Împăratul Traian, se află în oraşul Bistriţa, au suprafeţe între 80 şi 180 metri pătraţi şi comercializează o gamă între 2.000 şi 3.000 de produse.
Express Alma Florilor se află pe strada Andrei Mureşanu nr. 13, are o suprafaţă de 80 m² şi însumează aproximativ 2.000 de produse. Express Alma Andrei Mureşanu se află pe strada Andrei Mureşanu nr. 50, are o suprafaţă de 180 m² şi însumează aproximativ 3.000 de produse. Express Alma Împăratul Traian se află pe strada Împăratul Traian, nr. 37 A, are o suprafaţă de 100 m², însumează aproximativ 3.000 de produse şi deţine 4 locuri de parcare gratuite.
Astfel, reţeaua Express a ajuns la 47 de magazine, dintre care 10 unităţi în Braşov, o unitate în Galaţi, trei unităţi în Giurgiu, o unitate în Satu Mare, trei unităţi în Bistriţa şi 29 în Bucureşti şi Ilfov.
În luna mai, Carrefour a închis magazinul de pe strada Gării din Bistriţa, aflat în incinta Complexului Winmarkt.
Magazinul Contact Alma Lechinţa se află în comuna Lechinţa, are o suprafaţă de 100 metri pătraţi şi însumează aproximativ 2.000 de produse. Cu această deschidere, reţeaua Contact numără 7 magazine, respectiv câte o unitate în Hărman (judeţul Braşov), Mizil (judeţul Prahova), Iveşti (judeţul Galaţi), Hârşova (judeţul Constanţa), Feteşti (judeţul Ialomiţa), Pechea (judeţul Galaţi) şi Lechinţa (judeţul Bistriţa Năsăud).
Contact Alma Lechinţa se află pe Strada Principală nr. 509 A, are o suprafaţă de 100 m², însumează aproximativ 2.000 de produse şi deţine 2 locuri de parcare gratuite.
Magazinele Contact prezintă o ofertă variată, cu o sortimentaţie restrânsă pe categorii de produse şi, spre deosebire de Express, acest nou format de magazin include şi produse nonalimentare, după modelul „magazinului universal”. Conceptul de franciză propus de către Carrefour România permite partenerului care are o afacere de familie (1-3 magazine) sau o reţea de magazine să păstreze, să administreze şi să îşi dezvolte această afacere. Afacerea este în continuare condusă de către proprietarul acesteia care este asistat în gestionarea magazinului de către Carrefour România. Scopul Carrefour este acela de a menţine specificitatea fiecărui comerţ de proximitate, respectând rezultatul anilor de experienţă a partenerilor săi şi adăugând elementele Express şi Contact distinctive pentru a întări şi dezvolta ceea ce există deja.
Grupul francez Carrefour operează în prezent în România cinci formate de magazine, cu un total de 160 de unităţi, dintre care 25 hipermarketuri Carrefour, 80 supermarketuri Market, 47 magazine de proximitate Express, 7 magazine de proximitate Contact şi un magazin online.
ce-mi place ca, consumul nu scade deloc, dimpotriva. si interesant este ca pretul alimentelor este in crestere, euro scade, iar salariile stagneaza sau cresc nesemnificativ. iar surpriza cea mai mare este ca inflatia scade. deci din acest ,,molotov,, va las pe voi sa ziceti ce se produce acum. hai care riscati ????
se produce …contribuabili/prosti!