În bugetul Ministerului Transporturilor pe anul în curs sunt prinse și o serie de proiecte de infrastructură rutieră care au legătură cu județul Bistrița-Năsăud.
Pe lista proiectelor ”care vor fi bugetate pe parcursul anului 2019, după obținerea aprobărilor legale necesare, aflate în prezent în etapa de pregătire/atribuire în vederea elaborării documentațiilor tehnico-economice sau proiectării și execuției” se află elaborarea/completarea studiilor de fezabilitate pentru Drum expres/ Autostrada Nordului (Drum expres Petea – Satu Mare – Baia Mare și Autostrada Baia Mare – Dej – Bistrița – Vatra Dornei – Suceava).
Printre proiectele cu fonduri europene ”care vor fi bugetate pe parcursul anului 2019, după obținerea aprobărilor legale necesare, aflate în prezent în etapa de pregătire și/sau execuție”, este trecută și varianta de ocolire Bistrița.
DN 17 C Bistrița – Salva – Moisei și DN 17 D Beclean – Cârlibaba apar la capitolul ”proiecte care vor fi bugetate pe parcursul anului 2019, după obținerea aprobărilor legale necesare, aflate în prezent în etapa de pregătire/atribuire în vederea elaborării documentațiilor tehnico-economice sau proiectării și execuției”.
astea sunt stiri vechi
am mai auzit despre astea din gura unora care au ajuns la zdup
erau desenate cu carioca!
de obicei linia trasa cu carioca se vede 4 ani…cat tine un mandat/minciuna electorala!
interesant!
au fost pastrate foarte bine acele desene daca au rezistat luminii fara sa se …voala!
Recomnadare: Recomand timponline ca astfel de articole sa ai aiba in dreptul titlului un P… adica STIRE PENTRU PROSTIT ROMANII
Este vorba de o știre nouă, numai că n-ai înțeles ce ai citit. Aici este vorba de o altă etapă de pregătire a proiectelor respective. Din această știre puteai să tragi altă concluzie, și anume: promisiunile, adică minciunile electorale trebuie să treacă prin diferite faze de ”clocire”, astfel încât să nu ajungă în faza de realizare în timpul mandatului care se termină după patru ani, să aibă siguranța că promisiunea, în cazul că nu mai ajung să câștige alegerile, va trebui pusă în operă de cei din opoziție, să aibă motive să arnce vina asupra acelora care au câștigat de această dată, pentru nerealizări. E o strategie bine gândită de ”ultra deștepții” consilieri ai actualei puteri.!!!
sa reamintesti ceva si sa spui ca e ceva nou!
Domnule aurel/paradox. O știre despre bugetul pe 2019 este o știre nouă. A, că în acest buget au fost incluse proiecte, în diferite faze, care au fost prinse și în bugetele din anii precedenți, e cu totul altceva. De aici și până la a ne acuza pe noi că scriem… știri vechi e cale lungă. Consultați bugetul pe 2019 dacă doriți, e public.
chiar ai gandit ce am spus!
adica
1.o stire nu e noua daca o reamintesti
2.am scris ca o linie trasa cu carioca se vede 4 ani cat tine un mandat si tu-mi spui mie ca nu am tras bine concluzia spunandu-mi mie acelasi lucru dar cu alte cuvine: ca promisiunile tin patru ani!!!!
3.reluarea discutiilor cu autostrazile , drumurile rapide, (astia de la pesede cand aud de autosatrada parca aud de ma-sa!) de catre pesedisti E CA TINE…ACESTE SMECHERII ELECTORALE (gen..fa0te ca muncesti!) TINE LA ELECTORATUL PESEDIST SI LA PROSTII INDECISI!!
era pentru ganditor…ca doar el m-a acuzat ca nu am citit stirea!
Stirea…normal e noua pentru ca a vazut ca tine la prosti!
Nu se va realiza nimic atata vreme cat economia Romaniei este ultracentralizata si toate deciziile se iau la centru iar judetele trebuie sa stea cu mana intinsa la „tatucul” de la guvern. Centralizarea excesiva este o frana in calea dezvoltarii. Asa se explica aparitia primei alianțe a orașelor din România si anume ”Alianța Vestului” formată din Timișoara, Arad, Oradea și Cluj-Napoca. Edilii celor patru orașe vor astfel să se dezvolte mai rapid și să atragă mai ușor fonduri europene și investitori, în colaborare cu Guvernul. La scurt timp, dupa modelul Aliantei Vestului a fost initiata o noua asociere numita ” Provincia Transilvania de Nord”, la nivelul consiliilor judeţene din Maramureş, Satu Mare, Sălaj şi Bistriţa-Nasaud, cu scopul de a promova proiecte de dezvoltare a infrastructurii rutiere şi feroviare, intre care si „Autostrada Nordului”. Pentru astfel de proiecte, ar urma să fie realizate din fonduri proprii studii de prefezabilitate şi fezabilitate care să fie avizate de autorităţile centrale de la Bucureşti, dar proiectele strategice să fie finanţate direct de la Bruxelles. Numai ca Raducu Moldovan luat prin surprindere s-a pronuntat ca nu subscrie la așa ceva (probabil numai cu aprobarea lui Dragnea).
Este tot mai evident ca trebuie facuta descentralizare printr-o reforma administrativ teritoriala profunda prin constituirea regiunilor care pot sa atraga mai usor fondurile europene prin depunerea de proiecte direct la Bruxelles.