Cinci mașini electrice de fabricație românească vor intra în curând în dotarea Inspectoratului Școlar Județean Bistrița-Năsăud, ele urmând să fie folosite de inspectori pentru a se deplasa mai ușor în județ, informează instituția.
”În curând, Inspectoratul Școlar Județean Bistrița-Năsăud va adăuga în parcul său auto 5 mașini Dacia Spring electrice, achiziționate în urma unui proiect derulat prin Administrația Fondului pentru Mediu.
Această inițiativă marchează un pas important spre o mobilitate mai sustenabilă, aducând beneficii semnificative comunității noastre.
Aceste automobile nu sunt doar prietenoase cu mediul, ci și eficiente, oferind inspectorilor școlari flexibilitatea de a se deplasa rapid și ușor prin județ. Cu Dacia Spring, fiecare vizită la unitățile de învățământ va deveni o oportunitate de a evalua și sprijini educația cu un impact pozitiv”, a transmis ISJ pe Facebook.
Trimiteți-vă mașinile-n școli,
Să vă facă mereu ele, plinul.
Purtați-vă ca vechii mongoli,
Purtați-vă precum palatinul!
Procedați ca și fostul despot
Și dacă-s plecate-n vacanță,
Iar dacă vă spun – că nu pot,
Scrieți că n-au performanță!
Nu e destul ca au salarii nesimtite le mai da si masini gratis. Aceste masini se vor folosi mai mult in interes personal decat institutional.
Ne poate cineva convinge despre utilitatea acestui inspectorat școlar ? Că înafară de loc de plasament a unor aleși politic, pentru câte o sinecură, nu-i găsesc rostul.Școlile ar trebui verificate de revizori independenți, regionali, periodic, iar administrarea lor făcută de primării. de atâta birocrație și stufoșenie în organizare i s-a uitat și scopul instituției, fiind mai importantă forma. Dar, probabil, trebuie menținute formele pentru răsplătirea activului implicat în campanii.
MIjloace de transport in comun si biciclete asta se promoveaza si eu vor autoturisme exclusiviste,faina traba!
ca și nou proprietar al unui vehicul electric
problema nu e neapărat maşina, similară cu orice maşină punct A-B nu e neapărat de cost în realitate cele de lux ,pe bemzină diesel costă msi mult- ci de reîncărcare a bateriei.
Fără infrastructură de stații nivel 2 ,3 călătoriile peste 200 km se
pot transforma în vizite cu sejur (înoptat)..
Logistica.
sunt app de tip plug&share ajută dar dacă nu ai încărcător pe Valea Vinului de exemplu..chemi taxiul
Dacia Spring NU e fabricată în România! Se fabrică de grupul Renault în China.
„Cinci mașini electrice de fabricație românească ” cit fals , toți știu că aceste mașini se fabrică în China 100%. Să vă fie rușine.