Alegerea celui mai bun loc pentru a cumpăra mâncare pentru animale este o decizie pe care o luăm aproape în fiecare lună. Este un magazin fizic mai bun? Sau poate este mai profitabil să cumperi mâncarea câinelui dintr-un magazin online?
Un răspuns corect este foarte greu de dat, deoarece sunt multe lucruri de cântărit. Fără îndoială, cel mai bine este să le analizăm și astfel să reducem marja de eroare pentru a face opțiunea corectă.
Avantajele magazinelor tradiționale în comparație cu cele virtuale
Magazinele tradiționale de animale au un avantaj foarte interesant față de concurenții lor online pet shop atunci când vine vorba de cumpărarea, de exemplu, a hranei pentru câini. Există un atu foarte important care face diferența și este dat de oameni.
Valoarea umană
Valoarea umană este principala diferență între ambele opțiuni de cumpărare. Mulți clienți le cer angajaților dintr-un pet shop, pe lângă ajutor fizic, și ajutor în alegerea celor mai bune furaje pentru câinele lor. Un angajat dintr-un pet shop tradițional îți va explica etichetarea, ingredientele, dieta relevantă în funcție de stadiul de viață al câinelui tău, cele mai recente tendințe în materie de hrănire și chiar cum să faci tranziția între mărcile de furaje.
Într-adevăr, toate aceste informații sunt foarte complicate pentru a le găsi într-un pet shop virtual. Pentru a fi profitabile, vânzând multe kilograme de furaje la un preț accesibil, majoritatea pet shop-urilor online se limitează la atașarea unui fișier de produs furnizat de producător și puțin altceva.
Rezolvarea conflictelor și incidentelor
Un alt avantaj pe care îl vei găsi într-un pet shop fizic este că, dacă nu soliciți ceva imposibil, orice problemă cu produsul va fi rezolvată favorabil față de tine. Serviciul pentru clienți este mai direct, spre deosebire de multe magazine virtuale.
De asemenea, dacă faci cumpărături la un pet shop de modă veche, este posibil să verifici datele de expirare.
Nu există companii de curierat implicate
Nu vrem să discredităm companiile de curierat, dar uneori, cu cât sunt mai mulți intermediari, cu atât mai rău. De ce? Ei bine, pentru că lucrurile eșuează mai ușor. Cumpărând direct din magazinul tău de încredere, scapi de probleme, cum ar fi pierderile de pachete, punga cu furaje care ajunge ruptă sau nu este disponibilă în momentul livrării.
Nici nu va trebui să plătești costurile de expediere, în cazul în care comanda ta nu atinge minimul cerut de companie.
Poți face achiziții complementare
Personal, îmi place să mă plimb prin magazinele de animale de companie atunci când cumpăr mâncare sau hrană pentru câinele meu. Cunosc noile tendințe, vorbesc cu oamenii despre câinii noștri sau pur și simplu, aleg o delicatesă delicioasă pentru câinele meu.
În acest caz, sarcina este mai ușoară observând in situ diferiți parametri, cum ar fi textura, culoarea, ingredientele etc. După cum vei deduce, sarcina este mai simplă într-un loc fizic și nu virtual; experiența cumpărăturilor este mai satisfăcătoare.
Vei face mișcare
Te-ai gândit că poate petreci prea mult timp așezat? Poate că o modalitate bună de a ieși din casă este să mergi să cumperi mâncarea câinelui tău. Există unități în care veți fi amândoi bineveniți.
Dezavantaje ale unui pet shop tradioțional
Acum vom vedea cele mai importante dezavantaje ale unui pet shop fizic tradițional.
Vânzarea de produse inutile
Un risc la care te expui, atunci când cumperi mâncare pentru câinele tău, dacă găsești un magazin neprofesionist, este acela că îți vând produse inutile.
Mergi cu bucurie să cumperi mâncare pentru câinele tău și ieși cu hrănitoare de calitate slabă, dulciuri de slabă calitate sau lese învechite care nu sunt potrivite pentru cățelușul tău. Uneori, situația nu se datorează faptului că vânzătorul acționează rău, ci pur și simplu pentru că nu este calificat.
Preț global mai mare
Una dintre problemele cu care se confruntă magazinele fizice și, în special, întreprinderile mici, este dificultatea de a concura cu un pet shop online. Cheltuielile într-un magazin fizic sunt mult mai mari. Chiria, personalul și taxele consumă singure o mare parte din profituri.
Pentru a încerca să acopere cheltuielile, prețurile sunt crescute. Este necesar să crești marja sau afacerea va deveni nesustenabilă. Cu excepția cazului în care vorbim despre lanțuri mari cu volum de achiziții puternic sau de unități care comercializează numai hrană cu o prezență redusă pe internet.
(Advertorial)
Comentarii recente