Actualitate

Galeria comercială B1 Shopping Bistriţa, gata de inaugurare (FOTO)

Au mai rămas doar trei zile până la deschiderea primei galerii comerciale din Bistriţa în care vom găsi magazine ale unor retaileri internaţionali. În timp ce constructorii fac ultimele finisaje, comercianţii au început să aranjeze rafturile pe care vom găsi articole de îmbrăcăminte, încălţăminte sau sportive.

Firme precum H&M, Hervis, Takko, Deichmann sau Flanco şi-au instalat deja siglele pe magazin, dar şi pe un turn publicitar vizibil din DN 17.

Câteva fotografii făcute în interior de o firmă care a realizat lucrări de instalaţii arată că deja unii comercianţi au adus marfa şi chiar au aranjat-o pe rafturi.

Prima galerie comercială care va fi deschisă la Bistriţa, B1 Shopping, din incinta B1 Retail Park de pe Calea Moldovei, situat în vecinătatea magazinului Kaufland, va fi deschisă joi 23 noiembrie, ora 9.00.

În incinta galeriei, veţi găsi magazine precum H&M, Hervis, Takko, New Yorker, Deichmann, Pepco, Flanco, LC Waikiki, CCC, Pepco, Noriel și Plafar, iar din primăvara anului 2018 şi KFC.

Investitorul, Mitiska Reim, un fond privat de investiții specializat în real estate, cu sediul în Bruxelles, Belgia, a grăbit mult lucrările ca să prindă perioada dinainte de sărbătorile de iarnă.

Reprezentatul dezvoltatorului a precizat că B1 Retail Park va fi un modern centru de retail cu un mix atractiv de branduri internaționale și naționale, desfășurat pe 13.000 mp, cu 500 de locuri de parcare în total. Vor fi create circa 250 de noi locuri de muncă în urma investiției de circa 2 milioane de euro.

Galeria Bistriţa se va întinde în total pe 47.994 de mp din care 23.946 de metri pătraţi sunt destinaţi construirii unui ansamblu mixt cu imobile având funcţiuni comerciale şi locuinţe colective, amenajări exterioare, totem şi stradă de legătură.  Vor fi în total 10 imobile din care şapte imobile de locuinţe, un imobil cu spaţii comerciale care se vor întinde pe 1725 de metri pătraţi, o unitate de alimentaţie publică pe 290 de mp şi o staţie de carburanţi auto. Se vor amenaja și trei parcaje auto, una cu 70 de locuri pentru galeria comercială şi două cu 64 de locuri pentru zona rezidenţială. De asemenea, se vor face şi două locuri de joacă pentru copii a câte 150 de mp fiecare.

7 comentarii

  • Nu sunt sceptic de obicei dar nu vad bine acest ,,mall”. Lumea cauta la mall o lume rupta de realitate,unde nici sa nu stii ca afara e iarna sau ca ploua cu galeata, unde sa te plimbi km intregi si sa poti manca de unde poti alege. Sa ai banci pentru odihna, un concert de Craciun si masini expuse la vanzare. Si mai sunt…pe care la Bistrita nu cred ca o sa le vedem.

    • Nici un dezvoltator serios nu incepe o investitie fara sa-si faca temele bine de tot inainte. Adica studii de piata, studii demografice, economice, prin care sa isi faca o idee despre potentialul pietei locale, puterea de cumparare a oamenilor, numarul celor cu venituri peste medie etc. Centrul asta comercial este dimensionat in raport cu orasul, normal ca nu o sa vedem mall-uri ca in Cluj, decat atunci cand Bistrita ajunge din urma Clujul. Vad ca cinematograf modern avem, dar ne batem joc de el.

  • De ce nu putem sa apreciem ceea ce avem? Poate ca nu toți ne permitem sa mergem la Cluj după unele lucruri. Eu cred ca e un plus pt orașul nostru.

    • ..da…este un plus…in loc sa producem…CUMPARAM. Deci viata noastra o sa fie tot mai buna… :(. In locurile in care candva se producea si exportam acum sunt magazine si importam. In momentul in care exportam si avem bani, putem cumpara ce ne pofteste privirea. Dar cei care produceau au plecat peste hotare sa produca pt altii …sa avem noi ce importa. Asta este economia nationala…bazata pe consum si pe banii care-i trimit romani care lucreaza prin toata lumea.

Apasă aici ca să comentezi

Reguli pentru comentarii. Click aici.