Actualitate

În ce stadiu sunt lucrările la parcarea etajată de pe str. Năsăudului

Lucrările la viitoarea parcare etajată (P+1) cu 163 de locuri de pe strada Năsăudului din Bistrița, care va avea acces și de pe Aleea Heniu, sunt în plină desfășurare.

S-au turnat deja 30 de stâlpi la parter, din totalul de 50. Urmează realizarea cofrajului pentru placa planșeu, la care se vor folosi peste 35 de tone de fier.

Pe strada Năsăudului, Primăria Bistrița construiește o parcare etajată cu 163 locuri, cu regim de înălțime P+1, fiind prevăzute și amenajarea întregii suprafețe a terenului cu spații verzi, alei pietonale, corpuri de iluminat, mobilier urban, spațiu de joacă, stație de încărcare rapidă pentru vehicule electrice, cu acces de pe strada Năsăudului și Aleea Heniu.

7 comentarii

  • Un esec total aceste parcari, foarte scumpe (daca faci calculul eur per loc NOU facut) si constructia lor dureaza exagerat de mult. In zona CR Vivu a trecut executia de vreo doua luni dar inca se sta dupa amenajarea aleilor etc.

    O apa si un pamant eu personal ma bucur ca s-a schimbat primarul

    12
    15
  • O să arate foarte urat în spatele blocului, când o să te uiți pe geam sau când o să ieși din scară o să te uiți la o construcție industrială, urata, va fi zgomot, poluare etc.
    Nu era mai bine să fi făcut acolo un parc, natural, nu finala din PVC, plastic etc, ci copaci, iarba care este tunsă o dată la două săptămâni, bănci din lemn (nu plastic sau beton), mese din lemn masiv.
    Atât locatarii cât și politicienii nu știu ce trebuie făcut, ce e frumos, ce e bine!

    12
    11
    • aka, viitor ghetou.

      Dragă Adrian, pentru că ești ”pă Danemarca” și ai uitat cam care e treaba pe la Romanica, o sa incerc sa te aduc la realitate.

      1. Orice parc natural, între blocurile cu 8-10 etaje de pe Nasaudului si Calea Moldovei, sunt ca si inutile.
      2. Parcarea supraetajata nu este mai inestetica decat blocurile comuniste de pe Nasaudului si Calea Moldovei. Este mostenirea comunista care dainuie mult si bine in Romania. Ce s-ar fi putut face, inca din 1990, ar fi fost sa nu se mai construiasca haotic, in functie de buzunare ”hantreprenorilor”, dar si a functionarilor din Primarie, ci estetic, in ton cu lumea civilizata. Sa se extinda orasul, ca loc ar fi fost. Sigur, pentru asta ar fi trebuit o gandire pe termen mediu si lung, ceea ce nu e cazul la noi.

      Parcarile sunt binevenite, deoarece autovehiculul, ca proprietate personala, este sinonim cu lumea capitalista, din care si Romanica face parte.

      De zonele Colibitei-Artarilor plus Dragos Voda, de-a lungul caii ferate, cu blocurile alea puse unu` dupa celalalt, viitoare ghetouri, daca nu se face nimic (si nu vad ce, in afara de leagane pentru copii, nu s-a facut nimic pe-acolo)… De zonele astea ce zici?

      12
      3
  • Peste 80%din blocurile oraselor indiferent de epoca in care s-au construit vor deveni GHETOURI pentru refugiatii asiatici si africani.care vin continuu peste Europa. AICI la noi nu uitati ca tinerii se cara dincolo in mare disperare si pensionarii nu mai pot procrea plozi. Asa ca vedeti-va de amaru vost cei care ramaneti locului.

    4
    1
  • 163 de locuri de parcare, cand numai blocul cu 10 etaje are 6 scari X 44 apartamente, plus blocurile de pe Aleea Heniu, cum vi se pare?🤔 288 apartamente in blocul cu 10 etaje si inca vreo 100 si ceva la celelelate blocuri!
    Nu or fi avand masina toti, dar mai mult de 80% au autoturism al familiei!
    Deci, un mare fâs!🤮

    3
    2
    • Ni se pare extraordinar, vor fi mai multe locuri de parcare decât erau înainte. 163>100. Nu se poate face parcare cu 5 etaje, să fii tu mulțumit.

Apasă aici ca să comentezi

Reguli pentru comentarii. Click aici.