Prin intermediul centrelor de tip self-service se vor furniza servicii care să ofere deschidere şi transparenţă totală pentru beneficiarii serviciilor AJOFM.
Produsul final ce vine în întâmpinarea necesităţilor beneficiarilor se regăseşte sub forma unei aplicaţii de tip infochioşc, informează AJOFM BN.
Infochioşcul este un terminal electronic interactiv (un computer personalizat) care poate oferi informaţii şi servicii cu ajutorul mijloacelor electronice. Terminalele electronice beneficiază de interfeţe software interactive şi sunt prevăzute cu ecrane de tip Touch Screen. Acestea uşurează navigarea şi facilitează accesul utilizatorilor fără experienţă în lucrul cu calculatorul, la informaţiile şi serviciile oferite prin intermediul terminalului.
Centrele de self-service înfiinţate oferă posibilitatea efectuării mai multor aplicaţii pentru beneficiarii de servicii de self-service, cum sunt: declaraţii infochioşc, LMV infochioşc, afişare electronică, viză electronică.
Aplicaţia declaraţii infochioşc oferă posibilitatea consultării erorilor pe ecran, consultării/preluarii tuturor declaraţiilor de pe suportul extern, preluării declaraţiilor de pe acelaşi suport pentru mai multe firme. De asemenea, declaraţiile iniţiale pot fi preluate doar în perioada legală (declaraţiile iniţiale pe luni anterioare nu vor putea fi preluate).
Declaratia 112 se preia numai la Finante! De mai bine de 6 luni 🙂
Errare humanum est