Actualitate

Lovit de TIR pe o trecere de pietoni din Unirea, un bărbat a rămas fără picioare

Un bărbat de 60 de ani a fost lovit, marţi după-amiaza, pe o trecere de pietoni din Unirea de un TIR încărcat cu 22 de tone de mere, fiind prins sub roţile autotrenului. Pietonul, care a fost transportat de urgenţă la Spitalul Judeţean unde i s-au amputat ambele picioare, ar fi încercat să traverseze fără să se asigure.

Un bărbat de 60 de ani din cartierul Unirea a fost accidentat de un autotren. Bărbatul se îndrepta spre casă şi traversa strada pe trecerea de pietoni.

În urma impactului, bărbatul a rămas blocat sub roţile mastodontului. După mai bine de 20 de minute pompierii au reuşit să scoată victima şi să o predea echipajelor medicale sosite la faţa locului. O bună perioadă de timp, circulaţia a fost blocată.

El a fost transportat de o ambulanţă la Spitalul Judeţean de Urgenţă din Bistriţa. Din nefericire, în urma accidentului bărbatul s-a ales cu ambele picioare amputate.

”Bărbatul de 60 de ani a fost prins sub roţile din spate ale TIR-ului care transporta 22 de tone de mere. Am întâmpinat ceva probleme, a trebuit să folosim un cric hidraulic pentru a scoate victima, care era conştientă şi care a fost transportată de urgenţă la spital”, a declarat plt. Marius Rus, purtătorul de cuvânt al ISU Bistriţa.

Poliţiştii au deschis o anchetă pentru a stabili cu exactitate firul accidentului, iar şoferul care conducea TIR-ul înmatriculat în Polonia va fi cercetat pentru vătămare corporală din culpă.

”Din cercetările la faţa locului au rezultat indicii că bărbatul se deplasa ca pieton pe partea dreaptă a drumului în fugă, iar în apropierea trecerii de pietoni a încercat să traverseze drumul fără să se asigure”, informează Inspectoratul de Poliţie Judeţean.

Etichete

1 comentariu

  • Cite accidente trebuie sa mai vedem pana sa fac semafore si lumini la treceri de pietoni pe DN17?
    Cind vor fi dirijati bani pentru siguranta in trafic in loc de gradinarit excesiv si decor inutil pe sensuri?

Apasă aici ca să comentezi

Reguli pentru comentarii. Click aici.