Lucrările pe traseul str. Gării – bd. Decebal – str. Andrei Mureșanu – str. Năsăudului pentru reconfigurarea axei de transport vor începe mai repede, în urma discuțiilor cu executantul M.I.S. Grup, anunță primarul Bistriței, Ioan Turc.
Din data de 8 august, se va interveni pentru devierea rețelelor de utilități în zona viitorului pasaj subteran înspre Piața Decebal, iar circulația va fi restricționată. Programarea inițială prevedea începerea acestor lucrări după sărbătoarea Adormirii Maicii Domnului (15 august).
După 16 august, vor începe efectiv lucrările de realizare a pasajului, traficul auto urmând să fie închis pe porțiunea de pe Bulevardul Decebal cuprinsă între străzile Zimbrului și Crinilor. Sensul giratoriu de la intersecția cu strada Crinilor va rămâne deschis.
Pe site-ul Primăriei Bistrița va fi disponibilă planșa cu traseele auto alternative pentru perioada în care circulația în zonă va fi oprită.
Lucrările în proiectul cu bani europeni ”Reconfigurarea axei de transport public pe traseul str. Gării – b-dul Decebal – str. Andrei Mureșanu – str. Năsăudului” constau în: realizarea de benzi dedicate transportului public, realizarea pistelor pentru bicicliști, reabilitarea trotuarelor, realizarea unui sistem rutier nou la partea carosabilă, realizarea unui pasaj pietonal subteran pe B-dul Decebal în zona pieței, iluminat public cu sistem de telegestiune, modernizarea stațiilor de transport public existente, realizarea de sisteme de monitorizare video. Capacități: stații de transport – 10, lungime piste bicicliști – 4.596 m, lungime trotuar – 4.435 m, lungime carosabil reabilitat – 2.347 m. Constructor este M.I.S. Grup.
Florin U
Nu este mult mai bine dacă se renunțe la bazaconia cu îngustarea acestor străzi acum când încă se mai poate ?!
https://timponline.ro/cand-incep-lucrarile-pe-axa-garii-decebal-a-muresanu-nasaudului-si-cat-timp-va-fi-inchisa-circulatia/
nemultumita
De ce nu deschideti acces dinspre Colibitei spre Selgros ca s-ar descongestiona traficul inspre Calea Moldovei.Asa trebuie sa te intorci de pe Sucevei spre Han,sau pe Nasaudului.
Pro Infras
…si cu iesire direct in centura paralel pe langa calea ferata.
Doar ca aici trebuie minte nu cum au hotii astia
Treceri cale ferată Bozga-Pletosu
Pentru fluidizarea Căii Moldovei este necesară realizarea treceri la nivel de cale ferată George Bozga
Alex
Cei doi muncitori care repară gardul de la Liceu de doi ani se mută cu șantierul 100 de metri înspre calea ferată. Următorii 50 de ani Bulevardul Decebal va fi un șantier părăsit și pietonală ca în Donbas. Mulțumim Turc! Mulțumim coaliției! Bistrița oraș fantomă.
Alexa
Muncitorii care repara gardul de la liceu au fost alesi de Ovidiu Cretu, iar schema cu pasajul pietonal subteran din Decebal a fost o idee tot de pe vremea lui. Turc nu le poate opri toate santierele (a reusit cu Intermodalul), sunt proiecte europene in care suntem deja bagati de mult. Asta e, cand iti renovezi casa, mai ai si deranj.
alexxx
unde Cretzu visa o pasarela zburatoare, va fi un pasaj auto subteran, mult mai bun pentru decongestionarea traficului in Bistritza.
au fost multe orase cu santiere peste tot, dar cand a fost gata treaba iti era mai mare dragul sa treci prin ele – vezi Tg. Mures
Prafuri și alte liniuțe
Parcă și văd o gospodina care vine cu sacoșele pline de la piață și cu aceaste sacoșe grele va coborâ și va urca scările din pasaj pentru a merge în blocu Hermes! Bolnavilor gospodina tot pe la suprafață va trece bulevardu Decebal !
Pasaj subteran la fel de inutil ca pasajul penibil Tărpiului care va sugruma toată zona Dalas și nu numai.
Balan Marius -Horea
Bistrita este un oras frumos nicidecum fantoma.
O recunosc sasii din Austria si Germania si turistii amicii mei din tara si ITALIA cand vin la noi. Doar impostor sa fi sa neasumat si rauvoitor sa spui ca nu e asa.
Te intreb ALEX daca esti nascut prin anii 50-60 sa fi vazut cum era orasul nostru si cum sa extins si are mai de toate.
Orasul a evoluat enorm cu Spitalul si Univ Tehnica , magazine, farmacii si multe alte utilitati.
Vorbiti prostii fratilor daca sustineti contrariul.
Votant
Bălane, Ți-se pare Bistrița este un sat mai mare nenorocit în care nu este nimic cum spunea cineva : nu avem niciun Mall, niciun Aeroport , nicio Autostradă, nici măcar o centură și lista ne ” Nu avem ” este enormă…..
Bistriteanul
Votant, dar avem primarul „vom”!
Ptr domnul balan care...
…care a citit in carti ca daca spui ca totul e frumos traiesti mai mult…..dar cand ne poti scrie aici cum traiesti in minciuna , amagindu ti mintiuca ??
Sau tare cred ca ….esti cu ea in trecut si totul e perfect…cum se cheama boala ai?
Gica contra
Dupa ce ca circulatia in Bistrita este efectiv sufocata, la ce mama dr.acului incepeti alte lucrari, pana nu le terminati pe cele incepute ? Cu o asa ” organizare de santier ” io prevad ca Bistrita o sa ramana… un morman de moloz si de sapaturi, ca dupa razboi, cel putin 5 ani de zile de acum incolo…
Liviu
Alternativa fiind? Vinde/doneaza si pleaca intr-un oras mai linistit. Atata stres te poate ucide. Asa-i ca e faina partia cocos? Au ingropat zeci de milioane cu 0 disconfort pentru „beneficiari”. Zic sa mai finantam 2-3 obiective marete. Ce atatea trotuare, piste pentru biciclete si strazi.
@Liviu
Ce ar fi daca ai vinde tu ,boule si te ai căra ? Cum iti permiti cornutule ? Adica orasul asta apaetine gastii penaleilor?Cui nu i place sa plece?
Gehlen
Bălane, ai ajuns prea târziu. S-au lins toate blidele. Acuma tre’ să vii cu blidu’ tău. Da’ nu-i bai, tu pupi tot timpul, nu te lași doborât de greutăți.
cln
Mai lasati neghiobilor, automobilele! Exista alternative pt a te deplasa din pct.x in pct. y. Trotinete, biciclete, tr. in comun etc. Sunt lucrari care trebuie efectuate, cu riscul de a bloca unele artere. Natie care nu stie nimic despre nimic! Au revoir!
Ori masina ori bicleta
Astia te omoara si pe trecerea de pietoni
Crăciun Silivan
Proiectele contractate trebuie executate. Caietele de sarcini realizate din birou fără deplasare efectivă în teren, duc la o proiectare deficitară , multe proiecte nu mai pot fi modificate.
Vechea administrație a lăsat o moștenire pe care noi, comunitatea o trăim în prezent și viitor.
Un singur argument consider eu că justifică aceste realități ale proiectelor cu fonduri europene și el se regăsește în conținutul legii 153/2017 unde la art. 16 se prevede majorarea salariilor de bază cu până la 50% pentru personalul nominalizat în echipe pentru proiecte finanțate din fonduri europene nerambursabile, totodată majorarea cu 25% a indemnizațiilor primarilor, viceprimarilor unităților administrativ teritoriale ce implementează aceste proiecte.
Sergiu
Pasajul pietonal subteran prevăzut a se construi in zona de intersecţie a Bulevardului Decebal cu strada Cuza Vodă şi strada Ursului este o investitie absolut inutilă. Acest pasaj nu rezolvă fluidizarea circulatiei auto având in vedere că Bulevardul Decebal este traverasat de mai multe treceri de pietoni care nu au cum sa fie desfiintate. O solutie mai ratională de fluidizare a circulatiei auto ar fi amenajarea Bulevardului Decebal si Andrei Muresanu ca stradă cu sens unic dinspre strada Gării spre strada Năsăudului, iar celălalt sens spre strada Gării să fie asigurat pe strada Colibitei si Artarilor.
De aceea, cea mai ratională solutie este să se renunte la aceasta investitie costisitoare iar cu banii respectivi să inceapă proiectul de modernizare a Pietei Decebal, promis bistritenilor de primarul Cretu incă din anul 2012.
(vezi: https://timponline.ro/vezi-cum-va-arata-piata-decebal-dupa-modernizare/
Șoni
Doamnă Sabău vă felicit pentru poza din acest articol. Este o poză de colecție relevantă pentru perioada când se circula foarte bine pe bulevardul Decebal înaintea de îngustarea străzilor produsă de invazia turcilor.
Paradigma sofisticată a asfatărilor
Cele peste 130 de străzi de pământ când vor vedea prima lopată de asfalt dacă tot timpul administratorii orașului se ocupă să spargă si se reasfalteze fără rost aceleași străzi.