Consiliul Naţional al Audiovizualului a demarat luni, 18 noiembrie, concursul pentru atribuirea unor frecvenţe de radio, tematice şi generaliste. Iniţial au fost scoase la concurs 71 de frecvenţe, însă ulterior concursul pentru frecvenţa pe care a emis Click FM, căruia CNA i-a retras licenţa pe 18 iulie 2013 -, a fost amânat până la soluţionarea situaţiei juridice a acesteia. Urmează să fie atribuite în urma concursului un număr total de 47 de frecvenţe de radio. Concursul se va întinde pe câte zile va fi necesar până la audierea tuturor solicitanţilor. Rezultatele concursului ar urma să fie făcute publice după audierea tuturor societăţilor care concurează pentru calupurile tematice, respectiv generaliste
Marţi, la concursul CNA s-au prezentat societatea Coco Torana Invest SRL Sîngeorz-Băi, care vrea să lanseze postul de radio cu tematică folclorică Bistriţa FM (în localitatea Bistriţa).
În cursa pentru aceeaşi frecvenţă s-au mai înscris însă SC Adway Direction SRL Cluj-Napoca ce doreşte să deschidă postul de radio Tradiţional FM, tot cu specific folcloric, SC Global Media Expert SRL Bucureşti, deţinătoarea postului Sport Total FM, SC Grupul Media Camina Bucureşti pentru Romantic FM, SC Onair Studio SRL Bucureşti care vrea să deschidă postul Isy Bitsy pentru copii, SC Radio CNM SRL Sânleani care vrea un post de radio interconfesional religios – Alt FM, dar şi RCS-RDS interesat să aibă frecvenţa pentru un radio de sport. Nu în ultimul rand, SC Vocea Evangheliei SRL Bucureşti a cerut frecvenţa pentru postul Vocea Evangheliei a cărui tematică este cultura şi viaţa spirituală.
Reamintim că Bistriţa are deja două posturi de radio cu tematică folclorică, Radio Someş şi Radio Balada, dar şi un post de radio al comunităţii protestante, Radio Bistriţa Creştină.
UPDATE Frecvenţa a fost câştigată de Tradiţional FM
Adaugă comentariu