Actualitate

Casa Județeană de Pensii, anunț pentru beneficiari. Ce măsuri a luat Serviciul de Ambulanță Bistrița-Năsăud

Din motive de siguranță medicală, legate de prevenirea răspândirii și infectării cu coronavirus, Casa Județeană de Pensii Bistrița-Năsăud anunță că pe toată durata stării de urgență, se vor lua următoarele măsuri:

În perioada susmenționată, operațiunea de înregistrare a cererilor de deschidere a drepturilor de pensie se va realiza telefonic sau pe e-mail: TELEFON – 0263/232095, 0263/219279, E-MAIL – pensii.bistrița@cnpp.ro, andreea.deme@cnpp.ro.

În acest sens, solicitanții sunt rugați să transmită corect toate datele personale, precum și documentele scanate, dacă optează pentru corespondență electronică, în vederea înregistrării lor în aplicația informatică. Comunicarea numărului de înregistrare solicitantului se va face prin telefon/e-mail.

Ulterior, persoanele vor fi anunțate telefonic/e-mail pentru a se prezenta documentația în original (carnet de muncă, adeverințele privind sporurile permanente și condițiile superioare de muncă și alte documente prevăzute de normele de aplicare a legii) și în copie (actele de stare civilă, cartea de muncă etc.), utilă stabilirii drepturilor de pensie, documentație care va fi depusă în plic sigilat la sediul Casei Județene de Pensii Bistrița-Năsăud situat în municipiul Bistrița, B-dul Republicii, nr. 22.

Această procedură este necesară în vederea evitării expunerii beneficiarilor, care sunt asigurați că nu își pierd drepturile cuvenite.

În perioada susmenționată, în situația copiilor urmași care îndeplinesc vârsta de 16 ani și care nu pot face dovada continuării studiilor din cauza suspendării cursurilor școlare, plata pensiei de urmaș se va face fără a fi necesară prezentarea acestei dovezi, urmând ca adeverința doveditoare să fie prezentată în termen de 30 de zile de la dată expirării stării de urgență.

Plata contribuției de asigurări sociale pentru contractele de asigurare facultativă încheiate se va face doar prin virament bancar, la numărul de cont:

RO37TREZ10122210304XXXXX

COD FISCAL 13597106.

Serviciul de Ambulanță Județean Bistrița-Năsăud a anunțat:

”În contextul situației epidemiologice curente, atât pe plan național cât și internațional, pentru diminua riscul de contaminare a salariaților proprii și, implicit, protejarea capacității de intervenție operativă/structuri de suport operativ, conducerea Serviciului de Ambulanță Județean Bistrița-Năsăud aduce la cunoștința opiniei publice județene că va implementa următoarele măsuri preventive, în ceea ce privește activitatea de relații publice:

1. începând cu data de 19.03.2020 se limitează accesul cetățenilor în spațiile administrativ-economice ale unității, la strictul necesar, triajul persoanelor care solicită acces fiind realizat de către postul de pază de la intrarea în instituție. Această măsură se aplică în toate stațiile/substațiile/punctele de lucru ale instituției;

2. activitatea de comunicare și relații cu publicul se va desfășura exclusiv electronic, prin intermediul:

a. platformelor electronice: Solicitare informații publice și Petiții/Sesizări, ambele operaționalizate prin intermediul paginii web a unității, accesibilă la adresa www.ambulanțabistrițanăsăud.ro

b. adreselor de e-mail, comunicate pe pagina web a instituției: secretariat.sajbn@gmail.com , secretariat@ambulantabistritanasaud.ro și dispecerat.sajbn@gmail.com (pentru aspectele ce țin de domeniul activității operative)

c. prin fax, la numerele de fax  0263/217.055 (secretariat) sau 0263/217.250 (dispecerat integrat).

Ne cerem scuze cetățenilor, pentru eventualele neplăceri pe care le cauzează măsurile adoptate, dar suntem convinși că opinia publică va înțelege că aceste măsuri sunt menite pentru a securiza, în primul rând, personalul operativ de intervenție, care trebuie protejat, ca să poată interveni cât mai eficient posibil în sprijinul cetățenilor”.

Adaugă comentariu

Apasă aici ca să comentezi

Reguli pentru comentarii. Click aici.