Actualitate Recomandări

Mii de tone de piatră spartă pe str. General Grigore Bălan. Când va fi turnat stratul de asfalt

Pe strada General Grigore Bălan, constructorul Liniei Verzi a pus primul strat de piatră și urmează, la începutul săptămânii viitoare, să-l așeze și pe al doilea. Apoi, vor fi configurate sensurile giratorii, montate bordurile, repoziționate gurile de scurgere și turnat binderul.

”S-a pus primul strat de piatră spartă, 2800 de tone, luni și marți vrem să venim cu al doilea strat de piatră spartă, ceea ce înseamnă alte 2000 de tone. Apoi va trebui să configurăm sensurile giratorii, să montăm bordurile, să repoziționăm gurile de scurgere. Estimăm că săptămâna viitoare, joi sau vineri, să avem o fază terminantă și apoi să turnăm asfalt. Cel mai probabil, binder vom turna de luni într-o săptămână”, a explicat inginerul Sorin Baba, manager de proiect ”Linia Verde” din partea M.I.S. Grup.

Despre strada General Grigore Bălan a scris și primarul Ioan Turc pe Facebook: ”Soluția tehnică aplicată este diferită: săpătură la cca 1 m, compactare, inclusiv balastare și montarea bordurilor. Săptămana viitoare vom avea o procedură de verificare a nivelului de compactare, cu implicarea Inspectoratului de Stat în Construcții, după care va fi turnat primul strat de asfalt”.

6 comentarii

  • Nu ne impresionează miile de tone de piatră. Mis Grup e plătit cu bani frumoși să facă asta. Deasemenea și Turc și Hangan au slalarii babane pentru ași face datoria.
    Rezultatele din păcate pentru noi, cei care ne măcinăm nervii zi de zi prin acest oraș prost gospodărit sunt catastrofale.
    Nici nu vreau să mă gândesc ce va fi când începe școala.

  • …se cheama autostrada
    Ce au facut ei acolo e fundatie de autostrada am vazut jn italia cand am stat la o coloana si zm vazut live cum au facut 20m de autostrada sa trecem pe partes opusa.
    Eu cred ca au schimbat proiectele si nimeni nu s a prins.

  • Deoarece, in urma tasarii si aplicarea multiplelor starte de asfalt existau diverse surpari in covorul de baza al drumului. Solutia aleasa este cea mai buna pentru rezolvarea situatiilor. Discutia este daca au reusit sa ingroape diversele cabluri sau tevi pentru a nu mai interveni in urmatorii 10 ani

  • Bătaie de joc! Traseul drumului național care traverseaza Bistrita e pe Bulevardele Republicii si Independenței. Soluția tehnică de reabilitare a acestora, acum 20 de ani a fost de a turna dintr-un capăt în altul un nou strat de asfalt. Ceea ce s-a si facut în 3 zile. Ține de atunci f bine în condiții de încărcare maxima. Vin acum ăștia dai sapa un metru pe Gr. Bălan si Șincai, unde circulatia e 10% din cat e pe traseul principal. Iesi de pe Șincai, săpat la un metru și intri apoi în Independenței, drum național, care n-a fost săpat si se circulă f bine de 20 de ani!

  • @Florin, si din ce vad in imagini, nu au ingropat cablurile de la reteaua electrica pe strada Gr. Balan. Mai sunt cateva straturi de piatra de pus si dupa se ingroapa cablurile sau nu se mai ingroapa nimic?

  • Soluția aplicată este bună pentru ca străzile să dureze și să se mențină la o calitate bună. Condiția este să nu mai sape nimeni pentru alte intervenții ulterioare.

Apasă aici ca să comentezi

Reguli pentru comentarii. Click aici.