În 30 septembrie expiră abonamentele de parcare tip reşedinţă pentru zona delimitată de străzile Ecaterina Teodoroiu, Piața Morii, Vasile Conta, Ion Minulescu şi C.R. Vivu din Bistrița. Prin urmare, la expirarea perioadei de valabilitate a abonamentelor de parcare tip reşedinţă, acestea se vor prelungi cu încă 12 luni, cu condiţia achitării tarifului aferent.
Pentru prelungirea perioadei de valabilitate, utilizatorul locului de parcare se va prezenta la casieria Direcţiei Patrimoniu din strada Gheorghe Şincai nr. 2 în vederea achitării tarifului aferent locului de parcare, respectiv tariful de bază sau tariful licitat, după caz. În cazul în care utilizatorul locului de parcare nu achită tariful aferent locului de parcare până la data de 12.10.2015, va pierde dreptul de prelungire a abonamentului, iar locul de parcare va fi reatribuit altor solicitanţi. După această dată, plăcuţa de rezervare cu numărul de înmatriculare va fi ridicată, iar pentru remontarea plăcuţei se va achita taxa de 50 lei. În cazul în care s-a schimbat numărul de înmatriculare al autoturismului pentru care s-a eliberat chitanţa, este necesară depunerea copiei noului certificat de înmatriculare.
În altă ordine de idei, în vederea participării la procedura de atribuire / licitaţie a locurilor de parcare situate în zona delimitată de străzile Calea Moldovei şi Grănicerilor, persoanele fizice şi juridice deţinătoare a unui autovehicul, care doresc atribuirea unui loc de parcare, sunt invitate să depună la Primăria municipiului Bistriţa – sediul Serviciului public municipal „Direcţia Patrimoniu”, strada Gheorghe Şincai nr. 2 – până la data de 30.09.2015, următoarele documente: a. cerere tip; b. documente privind domiciliul / rezidenţa: copie B.I./C.I. şi actul de proprietate, contract de închiriere avizat de Direcţia Generală a Finanţelor Publice Bistriţa-Năsăud pentru cele încheiate cu persoane fizice în imobilul aferent asociaţiei de proprietari / locatari, act de donaţie sau moştenire, extras de carte funciară de dată recentă, după caz; c. copia certificatului de înmatriculare a autovehiculului / autovehiculelor; d. documente privind dreptul de utilizare a autovehiculului: contract de leasing; e. copia certificatului de căsătorie în situaţia în care la aceeaşi adresă domiciliază două familii; f. certificatul de încadrare într-o grupă de handicap a unui membru al familiei solicitantului, dacă e cazul; g. acte doveditoare că este veteran de război, membru A.F.D.P.R. sau beneficiar al prevederilor Legii nr. 189/2000, dacă este cazul; h. cupoanele de pensii, soţ şi soţie, pentru acordarea reducerii de 50% a abonamentului în cazul în care media pensiilor nu depăşeşte salariul minim pe economie; I. declaraţie pe propria răspundere pentru persoanele care nu înregistrează venituri, pentru acordarea reducerii în cazul pensionarilor.
Data atribuirii / licitaţiei va fi comunicată ulterior.
Bani le trebuie dar marcarea parcarilor a disparut…demuuuult…. Iar parcarea in acest caz se face exact dupa ureche.