Actualitate

Pista pentru biciclete care perturbă traficul la Bistrița. Ioan Turc: Vom vedea ce vom face

Primarul ales al Bistriței, Ioan Turc, a declarat că pista de biciclete făcută de viceprimarul Cristian Niculae prin ”heirupism”, cu două săptămâni înainte de alegeri, ”perturbă traficul în zona industrială unde ”oamenii care merg și vin de la Leoni au rămas fără două stații de autobuz”.

”Domnul Niculae s-a apucat de făcut piste pentru biciclete pe o stradă pe care ele nu aveau ce căuta, lăsând oamenii care merg și vin de la Leoni fără două stații de autobuz și perturbând traficul în zona respectivă, dând dovadă de un heirupism din acesta toxic.Vom vedea ce vom face cu situația respectivă”, a spus Ioan Turc într-o emisiune la BEX TV.

El a criticat graba cu care s-au făcut unele lucrări de calitate îndoielnică fix înainte de alegeri: ”Ce nu fac într-un mandat vor să facă în două săptămâni”.

În 14 august, cu o lună înainte de alegerile locale, viceprimarul Cristian Niculae, principalul contracandidat al lui Ioan Turc la funcția de primar al Bistriței, anunța că este asfaltat primul kilometru de piste de biciclete din Bistrița în cadrul proiectului „Piste pentru cicliști”, finanțat pe fonduri europene nerambursabile în valoare de 4,5 milioane de euro, proiect care presupune realizarea a 26 km de piste de biciclete pe 28 de străzi din oraș. El s-a referit la primul tronson, pe străzile Eroilor – Romană.

https://www.facebook.com/cristianmariusniculae.ro/posts/1150622111983999

17 comentarii

    • Lucrarile nu au mai continuat, a ramas un santier parasit. Trec zilnic in drum spre munca pe acolo. S-au oprit fix in vinerea dinaintea alegerilor.
      Referitor la statii, aici as avea o observatie. Erau totusi prea aproape una de alta. Cel putin cele de pe Eroilor in zona strazilor Horea, Closca, Crisan. Era maxim 100 m una de alta. Daca oprea in fiecare cate doua autobuze articulate de la Leoni se bloca toata strada, mai ales ca soferii niciodata nu intra sau nu incap in alveolele statiei.

    • Statiile de autobuz sunt acolo. Strazile Eroilor si Dimitrie Cantemir intra in lucru la asfaltare din bordura in bordura in cel mai scurt timp.
      Ioan Turc vorbeste inca in filosofia de campanie, e invatat doar sa critice si sa arate cu degetul.
      Problema lui este ca trebuie sa se apuce de muncă si nu prea stie din ce capat sa apuce lucrurile.
      Abia asteptam sa vedem ce face in primele trei luni!

    • O prostie de pista… mai bine se asfalta strada decat o pista fara biciclisti. Ne rupem masinile pe asfaltul mediocru de pe Eroilor.

    • A ingustat drumul de abia trec 2 masini una pe lângă cealalta dc nu se desfinteaza trotuarul din dreapta e problema mare!!!! In plus cand se iese de pe drumul Dumitrei vechi in centura ar fi bine facuta inca o banda pt soferii care vireaza dreapta inspre Bargau!!!!!!

  • „perturba traficul”…. oare cum ati vrea sa se faca reabilitari, amenajari….? Acasa cand imi zugravesc, nu „perturb” casa… ?
    Cu aceasta temere atunci nu o sa se faca nimic, eu vreau sa fiu perturbat, sa fie toate strazile sparte ca sa se schimbe canalizari, apa, gaz, pluviale…tot ce trebuie imbunatatit….
    Poate mai faceti o vizita la Oradea sa vedeti cum multe stradute ce dau in centru sunt in reabilitare, caladirile din centru sunt in reabilitare, asa a fost anul trecut, asa a fost si anul acesta…nu se poate face ceva fara sa „deranjezi”

    • @Bistritean…normal ca n-ai cum sa faci modernizări fără deranj dar când le faci doar ca să te afli în treabă și pe urma uiți de ele cu săptămânile sau lunile clar ca deranjează. Dute tu zilnic cu mașina prin gropile care au rămas după lucrările la superpista de biciclete(sau tu ai mașina de servici și nu-i bai… repara șefu)

  • Lucruri scumpe facute de mantuiala pe ultima suta de metri in campania electorala. Bravos natiune !

    • A ingustat drumul de abia trec 2 masini una pe lângă cealalta dc nu se desfinteaza trotuarul din dreapta e problema mare!!!! In plus cand se iese de pe drumul Dumitrei vechi in centura ar fi bine facuta inca o banda pt soferii care vireaza dreapta inspre Bargau!!!!!!

  • Așa sunt lucrările făcute marca Crețu – Niculae… Vezi blocurile izolate pline de mucegai. De ce nu se mai lucrează că doar și Crețu și Neculae sunt încă în funcție deci încasează încă salarii?? Să le fie rușine!

  • Construirea pistelor de biciclete nu ar trebui să conducă la aparitia unor inconveniente suplimentare în desfăsurarea traficului auto prin îngustarea părtii carosabile a străzilor sau la disparitia unor locuri de parcare sau la suspendarea statiilor de autobuz. Pentru asta există solutii cum ar fi reconfigurarea de străzi cu sens unic care să permită construirea de piste de biciclete, concomitent cu fluidizarea traficului auto.
    Dar pentru că fostii edili ai Bistritei aveau tulburări de logică ei au sacrificat lătimea benzilor de circulatie auto pe strada Eroilor pentru a face loc unor piste de biciclete desi puteau fi găsite solutii mai inteligente. Spre exemplu, chiar in cazul străzii Eroilor ar fi fost nevoie cel putin de redeschiderea unei treceri la nivel cu calea ferată în zona strazii Romană, care de altfel a mai existat inainte pe vremea comunistilor.
    Asta ar crea posibilitatea ca străzile Eroilor si Artarilor separate doar de calea ferată, să fie organizate ca străzi cu sens unic, asemenea unui bulevard unde trecerea de pe un sens pe celălalt poate fi făcută prin cele 4 puncte de trecere la nivel cu calea ferată.
    Aceasta ar permite amenajarea de piste de biciclete pe cele două străzi , dar si crearea unei fluidizări a traficului auto pe portiunea dintre strazile Drumul Dumitrei Vechi si strada Romană. Dar, de unde nu-i nici Dumnezeu nu cere, asa incât noii edili vor avea mult de lucru să corecteze numeroasele aberatii din perioada administratiei Cretu:
    Vezi: https://www.youtube.com/watch?v=ZHb2BwvplUQ

    • Exact. Un bulevard de la gara la Drumul Dumitrei Vechi ar schimba complet zona. Dar cine sa gandeasca?

  • Eu am vazut piste de biciclete la Cluj Napoca si in alte tari – nu au borduri spre partea carosabila a strazii – ci sunt la acelasi nivel. Cred ca e un pericol pentru ciclisti acea bordura. Vedeti pe site-ul primariei Cluj Napoca – acolo apar strazi modernizate si se vede ca sunt la acelasi nivel. Nu stiu ce proiectanti su lucrat la aceste piste dar nu cred ca sunt corecte. Mergeti la Cluj Napoca pentru a va instrui in multe aspecte lergate de gospodarirea orasului. Mai e aspectul containerelor de gunoi – adevarata infectie a zonelor unde sunt acestea. Vedeti in spatele pietei ce mizerie este – miroase de la distanta – iar Supercomul primeste mereu sporuri si costuri pe seama noastra. Faceti odata ceva pentru rezolvarea acestor containere de colectare a gunoiului.

  • Pericol ar fi dacă pistele nu ar fi separate fizic de carosabil. Te-ar călca bombardierii. Plus că s-ar parca la greu pe pistă.

  • VERDE INROURAT . Asta sa o crezi tu cu mintea inrourata. Pe mine nu ma mazileste un partid si sunt presedintele in exercitiu al VERZILOR pe mun B-ta. Doar mi-au luat o jucarie numita stampila de la judet si interimatul de presedinte BN. In rest partidul nu imi da de mancare si nici bani. Aceste titluri sunt mai mult decat onorifice si nu tin nici de cald. In rest sa auzim de bine si iti transmit ca pt. mine nu este nici o pierdere ci o binecuvantare si o liniste meritata.

  • Ar fi bine sa fie cat mai multe piste de biciclete. Proiectul european trebuie sa continue ca altfel dai banii inapoi si pui si garantia pe langa ei. Adevarul e ca s-a inceput pe unde nu se prea circula. Daca incepea in centru nu stiu cati a-ti fi mers pe jos sau pe bicicleta. Pentru mai putine masini in oras trebuie centura, piste si amenzi la cine parcheaza aiurea. Cu ”vom vedea” nu stiu daca rezolvam problema.

Apasă aici ca să comentezi

Reguli pentru comentarii. Click aici.