Actualitate

Primul sondaj în cadrul strategiei brandului de județ ”Poarta Transilvaniei”. Răspunde la chestionar

Consiliul Județean Bistrița-Năsăud anunță că a lansat primul sondaj de opinie realizat în cadrul strategiei brandului de județ – ”Poarta Transilvaniei”: ”O inițiativă făcută din dorința de a dezvolta și promova județul, împreună!”.

Click aici https://forms.gle/Ph6qXMJrTfBvbHWC7 pentru a răspunde la chestionar.

În 28 august, a fost lansat brandul județului: ”Bistrița-Năsăud – Poarta Transilvaniei” – logo-ul și primul material video de prezentare.

VEZI:

2 comentarii

  • Pana raspund eu la sondaj si pana gasiti voi brandul de judet, faceti bine si strangeti gunoaiele de pe Somes, B-ta si Sieu, de pe santuri din paduri si de pe campuri. Apelati cu incredere la CRISTIAN TETCU omul care prin aplicatia sa pe GPS stie unde sunt plasate cele 400 de depozite de gunoaie aruncate ilegal in BN. Avem un judet foarte mocicos insa fuduleala la administratie este mare si umbla dupa branduri in loc sa puna mana pe grebla si lopata si la dezinfectie tovarasi ! Rusine sa va fie la toti din toate UAT-urile !Pe noi civicii pe TETCU carte a prezentat aplicatia la doi Prefecti nici nu v-ati sinchisit sa le rezolvati.

  • Pana gasiti voi brandul cititi si cautati pe la asa zisele institutii deconcentrate, la CL, Primarie, Prefectura si CJ cele peste 100 de petitii, sesizari, informari cu poze ca aveti ce citi si rezolva. Nimic nu ati miscat pana acum ! NIMIC !Toate au fost trimise de mine si un singur caz s-a rezolvat in 24 de ore. Cazul depozitului foarte mare de peturi si mizerii din ARIA PROTEJATA de langa Masivul de sare SARATEL. Deci se poate dar atunci eram in precampania de la locale si v-ati miscat de dragul voturilor. In rest Dumnezo cu mila !

Apasă aici ca să comentezi

Reguli pentru comentarii. Click aici.