Unităţile Băncii Comerciale Române (BCR) vor fi închise pentru public în zilele 1 şi 2 ianuarie 2014. Potrivit unui comunicat al băncii, pe 31 decembrie 2013 vor lucra cu clienţii până la orele 13,00.
„BCR a luat toate măsurile pentru a asigura colectarea numerarului de la clienţii băncii. Totodată, va fi asigurată şi alimentarea cu cash a bancomatelor (ATM), a automatelor de schimb valutar (ASV) şi a maşinilor multifuncţionale (MFM) ce vor fi permanent la dispoziţia clienţilor, 24 de ore din 24, 7 zile din 7, inclusiv sărbătorile legale”, se precizează în comunicatul băncii.
În această perioadă, deţinătorii de carduri BCR vor putea face plăţi la oricare dintre comercianţii care acceptă carduri, iar serviciul de Asistenţă de urgenţă pentru deţinătorii de carduri va fi disponibil 24 de ore din 24. Mai mult, clienţii băncii vor avea acces 24/7 la propriile resurse financiare şi vor putea să efectueze operaţiuni bancare prin internet, prin canalele alternative oferite de bancă. În plus, clienţii care apelează InfoBCR vor beneficia non-stop de suport tehnic în utilizarea serviciilor de operaţiuni bancare la distanţă, asistenţă de urgenţă pentru deţinătorii de carduri BCR şi informaţii personalizate şi generale despre produsele şi serviciile BCR.
Şi unităţile BRD — Groupe Societe Generale (GSG) vor fi închise pe 1 şi 2 ianuarie 2014, însă agenţiile băncii din marile centre comerciale din ţară vor funcţiona şi în ziua de 2 ianuarie 2014, conform unui program special afişat la sediul fiecărei unităţi. Potrivit comunicatul BRD, pe 31 decembrie 2013, agenţiile BRD vor funcţiona până la ora 17,00, cu excepţia celor amplasate în mari magazine şi aeroporturi, care vor lucra potrivit unui program specific.
„În această perioadă, BRD rămâne aproape de clienţii săi şi prin serviciile de internet banking, precum şi prin Serviciul Vocalis. Acest serviciu va oferi toate funcţionalităţile pe 24 şi 31 decembrie între orele 8:00 şi 16:00. În zilele de 1 şi 2 ianuarie 2014 vor fi disponibile opţiunile automate de interogare sold/ operaţiuni şi suportul de urgenţă carduri/ bancă la distanţă”, se mai arată în comunicatul băncii.
Zilele de 1, 2 ianuarie 2014 sunt zile nelucrătoare şi în unităţile Raiffeisen Bank, inclusiv pentru Call Center, cu excepţia unităţilor din cadrul hypermarket-urilor şi a mall-urilor, anunţă banca prin intermediul unui comunicat de presă. Pe 31 decembrie 2013, agenţiile Raiffeisen Bank vor avea program normal. Direcţia Call Center va asigura asistenţa permanentă pentru carduri, Smart Mobile, SmartTel, Raiffeisen Online, Clienţi de Top şi FWR, se precizează în comunicat. Unităţile din Selgros, hypermarket-uri şi mall-uri vor avea programe specifice de funcţionare.
De asemenea, Banca Comercială Carpatica informează că unităţile teritoriale nu vor avea program de lucru cu publicul în zilele de 1-2 ianuarie 2014. „‘Reţeaua de ATM-uri a BCC va funcţiona pe toată perioada sărbătorilor. Clienţii vor avea acces la resursele lor financiare şi prin serviciul de internet banking BCC e-Smart. Deţinătorii de carduri BCC vor putea face plăţi la oricare dintre comercianţii care acceptă carduri”, se arată într-un comunicat al băncii.
Adaugă comentariu