Pe pasarela rutieră peste calea ferată dintre din Beclean se circulă cu restricții de viteză întrucât, în această perioadă, se fac lucrări de asfaltare pe sensul spre Bistrița.
Vechea pasarelă rutieră peste calea ferată și DN17 din Beclean, inaugurată în noiembrie 2004, a fost concepută pentru a fluidiza traficul și a elimina blocajele cauzate de trecerile la nivel cu calea ferată.
Construită de Filiala Drumuri și Poduri Cluj-Napoca, sub coordonarea Centralei de Construcții Căi Ferate București și finanțată de Ministerul Transporturilor, lucrarea a costat aproximativ 6,7 milioane de lei.
În primăvara anului 2005, la scurt timp după inaugurare, au fost necesare lucrări suplimentare de consolidare din cauza alunecărilor de teren provocate de ploi, care au afectat rampele de acces. Au fost construite patru ziduri de sprijin pentru a stabiliza structura, costurile suplimentare ridicându-se la aproximativ un milion de lei.
Problemele au continuat în anii următori. Înainte de recepția finală programată pentru decembrie 2007, pasarela a suferit noi deteriorări, inclusiv cedarea terasamentului pe una dintre căile de acces, formându-se o groapă de aproximativ 15 metri. Reparațiile au fost efectuate în regim de garanție de către aceeași firmă constructoare.
In tarile civilizate, astfel de carpeli se termina intr-o zi, la noi dorei il executa intr-o luna, doua cel putin. De i-ati vedea, unul lucra, alti 10 stau si trag chiulu!
Eu sunt curios cand o sa termina carpelile de pe centura Becleanului?
Sunt 2-3 oameni care “lucreaza”. Nu vezi nicio miscare cand treci pe acolo, nu conteaza ora, ziua.
Cand naiba o sa termine acele lucrari?
Oare de ce se cârpește? Ar trebui consolidare. Doar în România cârpim că așa este mai ușor și pe viitor mai putem cârpi de nenumărate ori. Dacă se face o lucrare bună nu mai trebuie cârpeli
De ce nu au astupat in următoarea zi gropile 😤😤 firma de 💩