În județul Bistrița-Năsăud s-a turnat asfalt la 1400 de metri altitudine în Munții Rodnei, pe un drum forestier care face legătura între Parva și orașul Sângeorz-Băi, cu care se învecinează.
”Din cele mai vechi timpuri, oamenii au fost fascinați de construcțiile impunătoare. Timp de sute de ani, civilizațiile din întreaga lume au construit cetăți, situri, monumente și alte structuri care și în zilele noastre stârnesc uimire. Azi minunea localități Parva înseamnă asfalt la 1400 m altitudine. Felicitări constructorilor! Un vis, o idee, poate oricând deveni realitate.. După 10 ani de așteptare.. drumul forestier care face legătura cu Sângeorz-Băi”, a scris pe Facebook primarul din Parva, Ioan Strugari.
Pasul Tihuța care face legătura între Transilvania și Moldova este la 1200 de metri altitudine.
Tulai Doamne ce realizare! Vă dați seama, cum e să torni asfalt la o asemenea altitudine? Chemați chinezii să vadă ce știm face noi!
Un mana de ajutor pentru cei care rad padurile ,prea ii zdruncina drumul vechi.
Ce santuri/rigole frumoase sunt facute, special amenajate pentru a nu rupe drumul proaspat asfaltat, apa provenita din ploaie si zapada la iarna. Lucru romanesc, multi bani si de mantuiala. Pacat de investitia facuta. Sa-l revedem intreg la PRIMAVARA.
Sa nu fim rai.N-a fost pana acum asfalt și acum este.S-a mai strica.L-om repara.Care-problema?
Problema e ca iti functioneaza partial creierul, probabil esti bugetar. Romania e o tara saraca, nu isi permite sa faca investitii din astea la fiecare 2 ani si la suprapret. Evident ca un drum din asta e binevenit pentru localnici cat si pentru turisti dar sa fie facut traininc, nu sa fie maturat la prima ploaie mai serioasa sau sa fie distrus de TAF-uri.