Actualitate

Şeful CJ spune că noile porţi de intrare în judeţ, tip ”pană de păun”, vor fi gata la anul

Preşedintele Consiliului Judeţean Bistriţa-Năsăud, Radu Moldovan, a spus că proiectul tehnic pentru noul semn de intrare în judeţ va fi gata în două săptămâni, atunci când se vor şti şi costurile estimative de realizare a modelului ”pană de păun”, cel care va înlocui vechile indicatoare, acum degradate.

”În legătură cu semnul de intrare în judeţ, sunt nişte proceduri de urmat. În primul rând trebuie să avem un buget aprobat. Am făcut concursul, a fost desemnat un câştigător, acum suntem în faza de proiect tehnic, aproape de final. În două săptămâni vom avea un proiect tehnic, o estimare a costurilor unui astfel de semn. Împreună cu aparatul de specialitate vom vedea ce sume trebuie disponibilizate pentru aceste investiţii. Vom demara apoi procedura de achiziţie, pentru a stabili constructorul care va realiza aceste însemne. Într-un termen rezonabil, anul viitor, la intrările principale în judeţ vom avea aceste semne”, a spus preşedintele CJ.

Consiliul Judeţean a decis în luna aprilie că modelul care are ca element principal pana de păun, premiul II (arhitect Ioan Donea) la concursul de proiecte ”Semn de intrare în Bistriţa-Năsăud”, este cel mai indicat pentru a fi pus în practică şi amplasat la limita de judeţ, ca poartă de intrare.

CJ a considerat că această modalitate, de stabilire a celor mai frumoase semne în urma unui concurs şi apoi de desemnare în plen a celei mai bune variante, este cea mai indicată pentru alegerea unui semn care să înlocuiască vechile indicatoare de intrare în judeţ, în prezent degradate. ”Datorită faptului că judeţul Bistriţa-Năsăud este tranzitat de unul dintre cele mai circulate 10 drumuri din România (DN 17), care face legătura dintre Moldova şi Ardeal, este de o reală importanţă pentru turismul local identificarea unui element distinctiv al judeţului”, a fost punctul de plecare al concursului ”Semn de intrare în judeţul Bistriţa-Năsăud”.

varianta2 1 varianta2 3 varianta2 4 varianta2 5

5 comentarii

  • In loc sa promovam brandul Dracula , un brand international mediatizat puternic de in intreaga lume an de an prin filme, carti etc, noi promovam pana de paun. Vai de capul vostru.

  • Problema, din punctul meu de vedere, nu este atât că se folosește pana de păun în locul lui Dracula în acest caz, până la urmă intrarea în județ trebuie să fie mai degrabă prietenoasă, nu să evoce zilnic Halloween-ul.

    Problema majoră este că, încă odată, banii sunt aruncați pe kitsch-uri. Este o problemă la nivel național, nu specifică județului nostru, și este o problemă foarte gravă. Lipsa de bun gust și de viziune este comună în tot ce înseamnă dezvoltarea imaginii, în promovarea turismului etc. Culmea este că ofertă ar fi, sunt firme de arhitectură, design și publicitate foarte foarte bune în țară, dar nimeni din administrație nu le caută, sau nu le acceptă proiectele, pentru că… nu-i așa, trebuie să iasă ceva pentru fiecare.

  • Eu zic sa nu mai cheltuiasca banii CJ. Sa-i pastreze sa aibe pentru chefuri la anul in strainatate . Sa puna pur si simplu clopul lui Pugna intr-un varf de bat . In acest mod macar vom sti cum bate vantul ! Sau sa puna cate un vicepresedinte la fiecare intrare care sa fluture un drapel asa cum faceau in Spania , Dorin Popescu si Pugna .In acest mod devin mai eficienti si ei si mai de folos comunitatii . Mai avem disponibili si administratorul judetului si secretari si multi altii si altele .

Apasă aici ca să comentezi

Reguli pentru comentarii. Click aici.