Primăria Bistrița are în execuție lucrările pentru obiectivul de investiții cu bani europeni ”Linia Verde de transport public utilizând mijloace de transport cu motor electric sau hibrid cu normă de poluare redusă”.
Execuția lucrărilor pentru amenajarea pistelor de bicicliști și a traseului de circulație pentru autobuzele electrice prevăd modificarea unor străzi și reconfigurarea lor, fapt pentru care municipalitatea aduce la cunoștință cetățenilor închiderea circulației pentru realizarea părții carosabile, a trotuarelor și a pistelor de bicicliști pe str. Gheorghe Șincai, în perioada 18 iulie 2022 – 18 octombrie 2022.
În acest sens, participanții la trafic sunt rugați să dea dovadă de înțelegere și să respecte noile reglementări cu privire la devierea circulației.
Ce lucrări se vor face: refacerea integrală a infrastructurii stradale, schimbări de conducte de apă și canalizare, placarea trotuarelor cu piatră naturală, introducerea unei canalizații pentru fibră optică, schimbarea stâlpilor de iluminat public.
Strada General Grigore Bălan este închisă din 27 iunie, tot pentru lucrări la Linia Verde, urmând să fie redeschisă până la începerea noului an școlar (5 septembrie).
Pe lângă crearea rutei noi de transport public (Unirea – Calea Moldovei – Gen. Grigore Bălan – Bistricioarei – Piața Petru Rareș – Piața Unirii – Dornei – Gh. Șincai – Independenței – Libertății – Viișoara) operat cu vehicule electrice, în proiectul Linia Verde (68.899.677,03 lei) se prevede modernizarea părții carosabile şi a zonelor adiacente, prin remodelarea parcărilor, trotuarelor, spațiilor verzi și a pistelor de cicliști. Proiectul cu bani europeni implică, de asemenea, amenajarea a 42 de stații de autobuz curente și două stații terminale. Constructor este MIS Grup.
Sa fim optimisti.18 oct 2023.
Foarte bine, cu această ocazie ar trebui transformată toată zona în pietonal, inclusiv strada Dornei.
O sa ceara spor de mers pe jos bujetarii care lucreaza prin centru.Si cum sa nu isi mai poata parca stafful primariei si prietenii care vin in vizita SUV urile si limuzinele in fața intrarii?Sau deja se coace un sistem care va stabili exceptiile?
In loc de ,,bujetarii care lucreaza” corect e ,,bujetarii care merg sa stea la serviciu”.
Lespezii puse sub domnia lui cretu arata groaznic. Mersul pe acele pietre puse la vrajeala de niste incompetenti sunt penibile. O lucrare de 2 bani.
Sa din serioși, cu bani aia se poate asfalta toată Bistrița
Era fix ultima stradă din oraș care trebuia închisă! Partea carosabilă și trotuarul foarte bune. Iluminat stradal de calitate. Organizarea circulației bună, cu parcări, trotuare decente și două benzi de circulație. Puținii bicicliști puteau să meargă pe trotuarul cu umbră sau mai bine PE COȘBUC! Clădirile vechi chiar nu aveau nici o nevoie să fie puse în pericol de execuția unor lucrări la terasamentul drumului ca pentru trafic greu așa cum s-a întâmplat pe gen Gr. Bălan. Iar MIS Grup cu cei doi muncitori care lucrează pe cele 20 de șantiere din Bistrița ar fi fost mai bine să se concentreze pe șantierul de la Liviu unde 1700 de elevi sunt privați de educație de 2 ani și jumătate având săptămâna de școală redusă de la 5 la 4 zile! Oraș condus de cretini!
Cu ocazia asta probabil ca locuitorii din zona vor avea probleme si cu serviciile de internet si tv cablu. TOATE retelele sunt ingropate pe banii furnizorilor(si n-au fost deloc bani putini la vremea respectiva). Tare cred ca le vor face praf…
Dar străzile de pământ din municipiu, unde plătim impozite de zonă intravilan B, care sunt și în pantă, și se situează la aproximativ 500 m de cartierul „Ștefan cel Mare”, când vor fi asfaltate?
Schimbarea stalpilor de iluminat inseamna oare inlocuirea acestora sau (numai) permutarea lor ? Intreb doar , pentru ca stalpii ornamentali existenti sunt montati de data recenta si au costat o gramada de bani. Din toate motivele/pretextele invocate , opinia publica trebuie sa fie informata , mai ales unde ajung „dansii”…