Actualitate

Teraplast are un nou director general, dar și director pentru exporturi. Care este strategia

Grupul Teraplast Bistrița, cel mai mare procesator de PVC din România şi unul dintre principalii producători de materiale pentru piaţa construcţiilor şi instalaţiilor, are un nou director general: Mircea Hoțoleanu.

Alexandru Stânean, care a deţinut funcţia de director general interimar din 10 noiembrie 2014, va coordona începând de anul acesta activităţile de export ale Grupului Teraplast, informează compania.

Mircea Hoțoleanu s-a alăturat echipei în octombrie 2016 când a fost numit membru în Consiliul de Administraţie al Teraplast, funcţie pe care o va păstra şi în continuare. El are un doctorat în inginerie şi în ultimii șapte ani a deţinut funcţia de director al Centrului de Inginerie al Emerson Cluj. Hoțoleanu are o experienţă de peste 20 ani în domeniul industrial, iar în perioada 2001-2009 a deţinut funcţii de conducere în mai multe companii industriale din Finlanda.

Mircea Hoțoleanu, director general Teraplast: ”În perioada următoare ne vom concentra cu preponderenţă pe dezvoltarea de noi produse şi pe creşterea calităţii produselor existente. Avem un centru de cercetare şi dezvoltare care va avea o contribuţie importantă în noua strategie şi, în plus, Grupul Teraplast dispune de facilităţi tehnologice moderne care pot susţine dezvoltările vizate în următorii ani. Teraplast are de îndeplinit angajamente luate în faţa acţionarilor şi am încredere că împreună cu echipa pe care o voi conduce vom avea rezultatele pe care ni le propunem”.

O componentă importantă a strategiei de business a Grupului Teraplast este dezvoltarea exporturilor. În acest context, Grupul a creat funcţia de director export, care va fi coordonată de Alexandru Stânean.

Alexandru Stânean, director export Teraplast: ”În ultimii trei ani Grupul Teraplast şi-a dezvoltat constant prezenţa pe pieţele externe, astfel că în primele nouă luni din 2016 acest indicator reprezintă peste 20% din cifra de afaceri consolidată. În 2017 ne propunem că exporturile să ajungă la 25% din cifra de afaceri a Grupului Teraplast”.

Grupul Teraplast include compania Teraplast, subsidiara Plastsistem, subsidiara Teraglass (începând cu aprilie 2015, anterior activitatea Teraglass fiind organizată că o linie de business a companiei Teraplast), subsidiara Teraplast Logistic (începând cu iunie 2016) şi Politub (entitate controlată în comun).

Grupul Teraplast a realizat în primele nouă luni din 2016 o cifră de afaceri consolidată de 310,9 mil. lei, în creştere cu 9,96% faţă de aceeaşi perioada din 2015, evoluţie susţinută de contextul favorabil al pieţei interne, în prima parte a anului, şi de creşterea livrărilor pe piaţă externă. În primele nouă luni din 2016 exporturile Grupului Teraplast au crescut cu aproximativ 28% faţă de perioada similară din 2015. Grupul Teraplast exportă în Germania, Austria, Ungaria, Slovenia, Cehia, Slovacia, Italia, Bulgaria, Serbia şi Belgia.

Grupul Teraplast activează pe pieţele de instalaţii şi amenajări, profile tâmplărie, panouri sandwich şi structuri metalice zincate, tâmplărie termoizolantă şi granule PVC şi deţine poziţii de top pe o mare parte din aceste pieţe. Compania-mama Teraplast este lider de piaţă pe segmentele de canalizări exterioare şi granule, şi este al doilea jucător de pe piaţă de canalizări interioare. Subsidiară Plastsistem este între primii trei jucători de pe piaţa de panouri sandwich şi, începând de anul trecut, este liderul pieţei de structuri metalice zincate.

4 comentarii

Apasă aici ca să comentezi

Reguli pentru comentarii. Click aici.