(FOTO) ”În seria ”Cei trei detectivi”, cazuri misterioase sunt rezolvate de maeștrii detectivii Justus, Peter și Bob. De data aceasta, Edgar, Nils și Johannes de la Mercedes Benz merg în Transilvania ca să descopere secretul legendarului cablaj auto”, scrie revista Daimler într-un material intitulat ”Cei trei detectivi și secretul cablajului”: ”Cum este posibil să faci peste 1.000 de cabluri cu o lungime totală de peste 3 km în așa fel încât să se potrivească perfect la Mercedes E-Klasse? Investigatorii Mercedes au vizitat fabrica Leoni, unde 2.000 de angajați produc cabluri pentru Mercedes E-Klasse, 1.050 pe zi, în două schimburi”.
La Bistrița au venit Edgar Hert, șef de echipă achiziției cablaje Mercedes Benz, alături de colegii Nils Buettner și Johannes Mickeler. ”Producția de cabluri este o problemă complexă. O mare parte se face manual, iar configurația cablurilor este în funcție de specificațiile auto. Pentru Mercedes E-Klasse asta înseamnă 2.108 contacte, 1.130 linii diferite și cabluri în lungime totală de 3,2 metri cântărind 48 kg.
Investigatorii de la Mercedes au trecut la treabă și ei, la realizat de cabluri. ”Un pic cam încet, dar după încă două săptămâni de lucru ajungeți la viteza cerută”, le-a spus managerul de producție George Diaconu.
Concluziile lor? ”Acum suntem capabili să înțelegem complexul proces de producție mult mai bine. Șii știm acum care sunt punctele critice. Pe viitor vom putea comunica la un alt nivel cu distribuitorul”.
”Călătorind în România, cei trei detectivi au aflat secretul cablajului. Numai peisajul Transilvaniei rămne învăluit în legendă”, scrie publicația Daimler.
În ianuarie s-a înregistrat un record de producţie în noua fabrică Leoni de la Bistriţa. Cei peste 2.000 de angajaţi care lucrează aici au reuşit, până în data de 10 ianuarie a.c., să producă şi să livreze pentru noul model E-Klasse de la Mercedes Benz 200.000 de cabluri. Noua fabrică produce, pe o suprafață totală de 16.500 mp, cablaje pentru Mercedes Benz. Pentru proiectul BR 213, unul dintre cele mai avansate autovehicule pe care Mercedes le-a avut vreodată din punctul de vedere al tehnologiilor utilizate, Leoni are contract până în 2024.
Justus, Peter și Bob welcome to the jungle
can you survive with 300 euro salary ?
Oare de salariul din fabrica au aflat , amaratii ăstia de detectivi ? Cacaturi de la Daimler.