Social

Trei transporturi agabaritice de la Vama Borș cu destinația Bistrița-Năsăud. Care este traseul

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) anunță că în această săptămână sunt programate trei transporturi agabaritice cu destinația Bistrița-Năsăud.

Astfel, în perioada 18-22 ianuarie se vor desfășura trei transporturi cu depășiri pe traseul:

Borș II PTF – A3 – DN 19 – Centura Oradea – DN 1 – A3 – DN 1F – Cluj-Napoca – Centura Apahida Vâlcele – DN 1C – DN 17 – Beclean (județul Bistrița-Năsăud).

Vehiculele transportă structuri metalice.

Lățimea maximă a vehiculelor este de 3,50 m, viteza de deplasare urmând a fi adaptată condițiilor de trafic. În conformitate cu OUG 195/2002 privind circulația pe drumurile publice, viteza maximă de deplasare a vehiculelor cu depășiri este de 70 km/oră.

Etapele de desfășurare ale transporturilor sunt stabilite de poliția rutieră. Vehiculele vor fi însoțite de două autovehicule de însoțire autorizate și de echipaje ale poliției rutiere. Transporturile nu se vor desfășura în perioadele și pe sectoarele de drum pe care sunt semnalate fenomene meteorologice periculoase, prin codurile galben, portocaliu sau roșu.

La Beclean se lucrează la realizarea variantei de ocolire a orașului, care include și un pod pe grinzi cu 14 deschideri, în lungime de 583,60 m, peste râul Someș.

6 comentarii

  • Trist este că trebuie să vină de la Vama Borș, nu de undeva din țară… În urmă cu 30 de ani nici gând la așa ceva…

    28
    3
    • Eu zic sa mergi in Coreea de Nord sau in Rusia daca tot esti nostalgic. Te asigur ca pentru infrastructura vei beneficia acolo doar de materiale din tara, poate doar din China ceva ca import. Bine, calitatea traiului se va injumatati, dar vei fi suveran si mandru nationalist. Nu vei mai simti ca esti o colonie. Chiar asa, in urma cu 30 de ani nici gand ca ar fi fost nevoie de o varianta ocolitoare pentru Beclean din cauza traficului excesiv. Nici gand ca romanii si-ar fi permis una, poate chiar doua masini de familie si nu o Dacie ordinara care in anii 80′ pleca la export sub pretul de productie, doar ca sa obtina tăvarășul valută si sa plateasca „datoriile externe”.

      10
      28
    • Bistritene…nu mai trimite tu pe nimeni prin Coreea si Rusia.Omul a spus ceea ce crede .Tu daca agreezi statutul de colonizat e treaba ta.Uite,azi maine vei avea posibilitatea sa iti dovedesti loialitatea ,sa mergi pe front sa te bati cu rusii.Dar tare mi e teama e ori esti vreun besinos ori vreun viteaz cu dioptrii cat borcanele si pampers la kour ,viteaz de la tastatura .

  • Bistrițene, ar fi foarte mult de povestit și poate tot nu ai înțelege. Dar așa în mare: 1. creste exportul (mă refer la produs finit , în principal)- scade importul=> creșterea bugetului =>creșterea nivelului de trai. Înainte de 89 produceam aproape tot și asta deranja 2. Pe timpul lui Ceașcă cei din China veneau la studii în România și unde sunt ei acum și unde suntem noi… ,3. iar Ceașcă nu știa cât îl sapă căței de lângă el. În ’89 depozitele erau pline, populația trebuia să fie nemulțumită pentru a pune în scenă o revoluție și pentru a nu-i spune lovitura de stat. Etc etc

    14
    9
    • Amice, asa in mare o sa-ti raspund si eu.

      1. Voi, astia iubitori de comunism, nu puteti accepta ca exista oameni foarte competenti in Romania care sunt platiti cu salarii aproape de nivelul vestului Europei, chiar daca multi lucreaza pentru multinationale. Ingineri din toate domeniile aduc la bugetul de stat din CAS, CASS si impozit mai mult decat toate intreprinderile de pe vremea lui Ceausescu la un loc. Va macina, va chinuie, scrasniti din dinti cand il auziti pe cateunul ca-si face 2-3 vacante pe an in afara tarii, ca are masini de la 15.000 de euro in sus, ca si-a cumparat un apartament si ca-si mai cumpara unul pe care-l da in chirie. Visul vostru umed defapt asta e, sa fie toti in aceeasi mlastina cu voi. Sa stiti ca daca voi nu puteti pleca din tara ca sunteti incompetenti, atunci sa nu poata nici altii sa plece.

      2. Comparatia cu China chiar nu-si are rostul. Spre deosebire de comunistii de la noi, chinezii au inteles ca dictatura absoluta reprezinta falimentul oricarei natiuni. Vedem si astazi nivelul si conditiile de trai din Coreea de Nord, Venezuela, Iran, etc. Aici am fi ajuns si noi. Chinezii au ales totusi o cale interesanta, si-au adus aminte ca au la indemana unealta numita coruptie si au deschis portile multinationalelor. In schimb au inchis ochii la toata poluarea produsa in special de marii jucatori din industria textila.

      3. Incepand cu anii ’90 si continuand accelerat in anii 2000, atat in industria grea, cat si in cea usoara s-a pus accentul pe reducerea costurilor la inceput prin automatizarea sarcinilor repetitive, urmata de introducerea sistemelor complet automatizate. Pai asa ceva ar fi fost de neconceput pentru Ceausescu. Cum adica, sa lase zeci, sute de mii de oameni fara locuri de munca?

      4. In ’89 depozitele erau pline. Evident ca asta-i o aberatie, numai daca o luam logic si analizam cam cat pot produsele lactate si cele din carne sa reziste in depozite. Dar inainte de ’89? Anii de glorie ai comunismului in Romania, pentru a plati datoria externa acumulata ghici de cine? Nu trebuie sa fii geniu sa-ti dai seama ca daca ar fi dat drumul economiei dupa ce „a platit” datoria externa, datoriile s-ar fi adunat la loc. In plus, te invit sa cauti statele cu care Romania mai avea relatii economice in ’89.

      5. Mai terminati cu „lovitura de stat” din ’89. Pai asta-i pistol cu apa fata de modul in care au venit comunistii la putere dupa al Doilea Razboi Mondial si fata de crimele pe care le-au comis, ghidati de sovietici, in special pana la inceputul anilor ’60, dar si dupa.

      Acestea fiind spuse, iti doresc numai bine, astazi esti liber sa-ti alegi drumul, in anii ’80 n-ai fi fost.

      2
      2
Apasă aici ca să comentezi

Reguli pentru comentarii. Click aici.