Actualitate

Un rival al Uber vrea să creeze o flotă la Bistrița

O companie cu sediul în Târgoviște anunță că vrea să creeze o flotă Bolt – un rival al Uber – la Bistrița, iar pentru aceasta caută șoferi de minim 21 de ani, care dețin permis de conducere de cel puțin doi ani și cărora le promite venituri de până la 8000 de lei lunar. Comisionul pe care fiecare colaborator va trebui să îl plătească este de 10%.

În România, aplicația Bolt a pătruns în august 2016, mai întâi la București, pe atunci startup-ul purtând numele de Taxify. Actuala firmă prin care operează în România, Bolt Services RO SRL, este înființată în anul 2017. Compania este prezentă în România cu serviciile de transport de persoane, de transport de produse (Bolt Business), de închiriere de trotinete electrice, de livrare de mâncare (Bolt Food) și cu divizia de software development, care deservește toate subsidiarele din Europa ale companiei.

Etichete

11 comentarii

  • In multe țări aceste firme sunt interzise prin lege!
    -sunt taxiuri ilicite (pirat).
    -concurenta neloiala
    -prețuri de dumping
    -șoferii nu beneficiază de concediu de odihna, de boala, de maternitate, nu cotizează la fondul de pensii, fondul de asigurări sociale, nu plătesc TVA,

    Cum poate o firma de TAXI care plătește toate dările la stat, să concureze cu acești pirați care nu plătesc nimic la stat!

    Ia intrați pe Wikipedia sa vedeți ca nu au voie sa funcționeze in Danemarca, Suedia, Australia, Canada etc.
    Daca vor sa obțină licența in țările respective, atunci ei trebuie sa plătească dările la stat ca și șoferii de taxi.
    CAS, CASS, Impozit de 10%, adică ca și muncitorii din fabrică, cărora le trage statul impozit de 40% din salariul brut!

    • Habar nu ai de nimic.
      -concediu nu pot avea pentru ca nu sunt angajati
      -toate autorizatiile si certificatele sunt platite la ARR
      -se platesc impozit pe venit,tva intracomunitar si toate celelalte taxe pe care le platesc firmele de taxi
      -este o piata libere, fiecare stabilește ce preț dorește(știi ce înseamnă termenul dumping? vad că nu)
      … Și la final: știi că majoritatea firmelor mari de taxi din București declara venituri pe minus pentru a nu plăti impozit? P-asta n-o știai !
      Fac uber de 7 ani, crede-mă, știu ce spun.
      Nu mai face afirmații gratuite, te faci de ras… Cu tot dragul!

    • Foarte bine , Concurenta este buna ,
      In TAXI este o mafie care-i controleaza prin asa zisele dispecerate care incaseaza si nu emit bon sau factura lunara , numai la solicitare. Vezi cate indicative au , a cate 2 soferi pe o masina , apoi verifica facturile emise de dispecerat , o sa ramai surprins .
      Cat crezi ca platesc astia la stat ? aproape nimic.
      Soferii sunt angajatii cu 2h si lucreaza 10 ,
      Incasariile zilnice nu se predau seara la casier, soferul retine baniii si plateste o chirie pe zi sau la 24h , unde vezi legalitate aici ?
      Evaziune 99%

  • Traim intr-o lume concurentiala, de piata. Noi nu suntem nemti sau vikingi. Unii dintre noi suntem daci liberi. Daca legislatia noastra permite… Succes in munca!

  • Firmele de taxi pierd/vor pierde foarte repede in fata acestor entitati la care pe primulplan este/va fi calitatea. Sunt un utilizator frecvent al Uber si Bolt in toate oreasele mari unde sunt nevoita sa plec in delegatie, iar din experienta va spun: exista o diferenta de la cer la pamant intre cele doua categorii. Toti tractoristii vechi si jmecherasii plini de adrenalina sunt soferi de taxi, cu apucaturi si atitudine de mahala, cu masini murdare si atitudini in trafic care iti face inima sa stea pe loc, bucurandu-te cand ai ocazia sa cobori. La entitatile acestea, hulite, totul este curat, relaxat, ti se vorbeste frunos, esti respectat…. oare nu asta isi doreste fiecare client? Normal ca taximetristii ii vaneaza in haita, isi tem ciolanul, obiceiurile si mizeria. De la dispeceratul de taxi care iti raspunde parca ai cere un favor, pana la soferii care sunt mizerabili, si la vorba, si la port, toti se simt amenintati si actioneaza in consecinta. Nu concep ca se poate si altfel, ca si ceilalti platesc dari, ca sunt unii pentru care nu este problema concurenta pentru ca se pot adapta, ca inteleg ce se asteapta de la el din partea clinetului…
    Felicitari Bolt, bine ai venit in Bistrita !

    • Tânule,
      poți evita dispeceratul prin comanda de taxi online, există această variantă de ani buni.
      Cât despre șoferi certați cu igiena și bunele maniere, găsești peste tot, nu insinua că doar cei din Bistrița au problema asta.

  • De abia astept ca toti nesimtitii din trafic de taximetristi sa stea sa se uite cum le iau altii comenzile.
    Piata decide, ramaneti in continuare nespalati sau evoluati.

  • 10% comision???
    In Bucuresti mie de exemplu imi ia boltul 25% comision si firma prin care sunt inca 15% asta inseamna 40% din curse de 12lei fara a scadea si combustibilul, spalarile masinii sau altele!

    • Are dreptate,am făcut bolț, acum când motorina a ajuns 7 lei și tu șofer partener bolț,ubar mergi cu 2 lei kmssi din aceștia scade uzura,combustibil cei 15 % pentru firma la care ai contract ,25 la suta bolț, ubar + firma îți oprește pentru carte de munca 50 lei saptamanal.sti cu ce ramai? După o zi de munca în care sau suit toți prosti în mașină ta ,care se urca toți pe ușa din dreapta de îți face varza mașina mai pune și spalatu interior exterior ATENTIE UZURA MASINI FOARTE MARE !CONSUMUL DE CARBURANT DE LA 7 LA 16% faceți socoteala voi.

Apasă aici ca să comentezi

Reguli pentru comentarii. Click aici.