”Stimați călători, în situația în care nu ați mai reîncărcat cardul de călătorie după data de 01.09.2019, vă rugăm să va prezentați la ghișeul de eliberare/ reîncărcare carduri din cadrul Primăriei Bistrița (pietonal), pentru reîncărcarea acestuia. Acest lucru este necesar pentru sincronizarea datelor dumneavoastră cu sistemul de validare al călătoriilor din autobuze, pentru a evita eventuale neplăceri în viitor”, anunță operatorul serviciilor de transport public în Bistrița, SC Transmixt.
Reguli de păstrare a cardurilor: într-un loc uscat, fără condens, ferit de temperaturi extreme; evitați îndoirea acestuia; este recomandat să nu fie ținut în imediata apropiere a unui telefon mobil pentru a evita demagnetizarea. Dacă vi se întamplă acest lucru, singura soluție este să solicitați un card nou.
”De asemenea, va rugăm să aveți în vedere să treceți cel puțin o dată pe an pe la ghișeu, pentru sincronizarea și actualizarea informațiilor de călătorie în sistem”, informează Transmixt.
Adaugă comentariu