În curând vor începe efectiv lucrările la proiectul Liniei Verzi, axă de transport în comun cu autobuze electrice care va străbate orașul de la Unirea la Viișoara.
”S-a dat ordinul de începere a lucrărilor la Linia Verde, eu consider că și timpul permite, o să avem grijă ca lucrurile să se miște. Practic s-a început, sunt în fază de organizare de șantier, vor începe efectiv lucrările. Transportul pe Linia Verde va fi gratuit, practiv Primăria Bistrița va subvenționa transportul pe Linia Verde”, a declarat primarul Ioan Turc.
Contractul câștigat de MIS Grup este în valoare de 30,34 milioane de lei fără TVA. Proiectul prevede reabilitarea infrastructurii rutiere, pe o rută nouă de transport public, care traversează orașul de la est la vest, prin centru, operată cu vehicule electrice. Pe lângă crearea rutei noi de transport public (Unirea – Calea Moldovei – Gen. Gr. Bălan – Bistricioarei – Piața Petru Rareș – Piața Unirii – Dornei – Gh. Șincai – Independenței – Libertății – Viișoara) operat cu vehicule electrice, se prevede modernizarea părții carosabile şi a zonelor adiacente, prin remodelarea parcărilor, trotuarelor, spațiilor verzi și a pistelor de cicliști. Proiectul implică, de asemenea, amenajarea a 42 de stații de autobuz curente și două stații terminale.
Treziți-vă, lăsați interesele, aroganta și proasta comunicare cu cei care au viziuni bune și eficiente! Nu e momentul pentru astfel de lucrări în contextul în care străzile sunt aglomerate, locuri de parcare tot mai putine, plus pistele de bicicleta! Unde vreți sa ajungem? Pe traseul pe care este acum prevazut, cine a făcut studiul, cine a aprobat??? De ce nu se face pe traseul pe care deja exista stații de autobuz? Pana când trebuie sa suportam toate aberațiile și combinațiile voastre? Când o sa răspundeți toți cei care ati votat proiecte păguboase de care erați conștienți ca nu sunt în beneficiul cetățenilor și al orașului?
Nu inteleg. Va ramane linia 1, asa cum este? Are capatul de linie in mijlocul orasului ( in Stefan cel Mare ) , autobuze vechi,zgomotoase si puturoase. Nu cred ca mai exista vreun oras civilizat cu capat de linie de autobuz intre blocuri. Pentru cei care stau in zona e o fericire sa asculte motoarele duduind de la 5 dimineata si sa inhaleze aromele emanate….
:::::::::::::)))))))))))))))) si gradinile de pe blocuri?vrem gradinile de pe blocuri!!! desi imediat iarba ajunge pana pe blocuri….
Printule,
Zici foarte bine! E plin de balerine si balerini la primarie. Unu mai suplu ca altu…. unii balerini chiar circula pe toacla desi rezultatele is invizibile adica degeaba.
Amu le-o facut piste si pot circula in lung si in lat. Pana una alta aceste proiecte futizeaza la greu orasul asta deja futut.
Linia verde pe perete va bloca tot orașul. Va fi greu de traversat pe directia Nord-Sud în orice zonă a orașului. De asemenea va îngreuna mult circulația pe direcția Est-Vest. Transportul cu autobuzul va fi utilizat de foarte puține persoane, va fi util doar bețivilor care merg la crâșmele de pe pietonal asta cu condiția ca autobuzele să cicule toată noaptea atunci când bețivi vor încerca să meargă pe 4 cărări acasă. După ce se va fute si bulevardul Decebal etc prin ” modernizarea” lui circulația în oraș va deveni ……. Dacă nu se va face cât mai rapid axa de circulație pe ambele părți a căi ferate atunci circulația în oraș va fi imposibilă, pentru aceasta trebuie doar unite și asfatate străzile: Armonie- Industrilor-Poieni- Mareșal Leonida Pop etc iar pe partea cealaltă Rodnei-Artarilor- Miron Cristea- și in continuare pe lăngă calea ferată. Gândiți și faceți nu dormiți în papuci !
Măi acesta Turc și PNL-iști lui nu sunt în stare să facă strada pe lângă calea ferată, doar gura este de ei.