Pe strada Andrei Mureșanu din Bistrița, parte a proiectului cu fonduri europene ”Reconfigurarea axei de transport public pe traseul str. Gării – b-dul Decebal – str. Andrei Mureșanu – str. Năsăudului”, a fost turnat primul strat de asfalt.
”Primul covor asfaltic nou pe strada Andrei Mureșanu! Avansăm cu lucrările de reconfigurare a axei, ele trebuind finalizate până la 31 decembrie 2023”, spune primarul Ioan Turc.
Legat de lucrările pentru înlocuirea conductelor, primarul Bistriței a menționat: ”În ceea ce privește înlocuirea conductelor de pe traseele de mobilitate urbană, Primăria municipiului a făcut parțial acest lucru. De exemplu, pentru înlocuirea conductelor și realizarea branșamentelor pe strada Gheorghe Șincai, am cheltuit din bugetul local 600.000 lei. Dar, în condițiile în care există Masterplanul de apă și canalizare, derulat de Aquabis și ADI Apă-Canal, nu este oportună din punct de vedere economic generalizarea acestor intervenții din bugetul local pe toate străzile. Ținând cont că mâine este ultima zi de depunere a ofertelor pentru Masterplan, sperăm că procedura va fi una de succes, la a treia încercare. În urma discuțiilor pe care le-am avut cu conducerea Aquabis, ar urma ca lucrările de înlocuire a conductelor să demareze imediat și cu prioritate pe zona Gării – Andrei Mureșanu, dar vor fi efectuate pe trotuare, fără a mai fi afectate tronsoanele cu carosabil nou”.
Proiectul cu bani europeni ”Reconfigurarea axei de transport public pe traseul str. Gării – b-dul Decebal – str. Andrei Mureșanu – str. Năsăudului” (63,8 milioane lei, circa 13 milioane euro) constă în: realizarea de benzi dedicate transportului public, realizarea pistelor pentru bicicliști, reabilitarea trotuarelor, realizarea unui sistem rutier nou la partea carosabilă, realizarea unui pasaj pietonal subteran pe B-dul Decebal în zona pieței, iluminat public cu sistem de telegestiune, modernizarea stațiilor de transport public existente, realizarea de sisteme de monitorizare video. Capacități: stații de transport – 10, lungime piste bicicliști – 4.596 m, lungime trotuar – 4.435 m, lungime carosabil reabilitat – 2.347 m. Constructor este M.I.S. Grup.
Primarul ii mișcă în front, orice ar zice unii. Dacă au ajuns și procrastinatorii de la MIS Grup să ni se pară harnici, e clar că au un imbold, iar ăsta e primarul din coasta lor. Succes, pe ei în continuare!
Arată bine proiectele PSD-ului. Păcat că au fost foarte prost gestionate până acum de către actuala administrație, s-a lucrat pe toate în același timp și ne-au chinuit cu traficul infernal din oraș. Încă nu am văzut un proiect a primarului Turc în afară de trenulețul celebru și patinoarul pustiu.
Ai fost in pelerinaj …pe decebal sa l vezi?
Flori…sa nu uiti sa duci!!!
eu nu inteleg de ce unii oameni nu inteleg ce e aia opinie
ADICA CUM SA SAI 35 DE DISLIKE-URI LA O OPINIE?!
si stai sa vezi ca eu imi iau dublu
..cand se sparge pentru o conducta, asa ca la muzeu?
Când se apuca de spart….. Sigur au uitat ceva de ingropat
Fix trânta! Bulevardul Decebal e transformat tot într-o parcare. Cu primul strat de asfalt turnat. Nu se va mai circula anul asta ca e șantul din piata Decebal la care nu mai lucreaza nimeni. Se va face parcare si pe toata portiunea Andrei Muresanu. Și cu asta ce-am făcut? E bezna minții ce se face acum!
Trotuarele sunt rămase acum la jumatate de metru peste carosabil. Urmează demolarea lor. De ce a fost nevoie de toată mizeria asta?! Ce se întâmplă cu cantitatea imensă de pavele bune care au fost ridicate de pe trotuare pentru așa zisele pistele de biciclete și acum de pe Decebal și Andrei Mureșanu? Cine dă seama pentru dezmațul ăsta?
Taranii au asfalt nou ca-n palma dar comenteaza fix de pomana.
Bravo Primaria !
Hai că Turc m-a umplut de respect! A descoperit asfaltul, până la el orașul nu era asfaltat.