Actualitate

Accident pe DN 15A la Dipșa. Un microbuz a lovit un autoturism

Două mașini au fost implicate luni dimineața într-un accident petrecut pe DN15A la Dipșa. Un autoturism înmatriculat în județul Mureș a oprit ca să vireze într-o curte, iar din spate a fost lovit de un microbuz, ambele vehicule fiind avariate.

Accidentul s-a petrecut în apropierea unei treceri de pietoni din mijlocul satului Dipșa, în urma impactului puternic autoturismul marca VW ajungând în afara părții carosabile fiind grav avariat în partea din spate.

Și microbuzul, foarte ruginit de-altfel, are parbrizul spart, capota și o aripă îndoite, ușa dislocată.

Etichete

10 comentarii

  • Vreau sa stiu, de ce masini cu asemenea grad de uzura mai poate circula pe drumuri?
    Verificare tehnica???
    Daca DA….cum a putut-o obtine???

    25
  • Întrebare; mașina care a vrut să între într-o curte, a semnalizat din timp?
    Să stie toată lumea ce are de gând să facă?
    Eu semnalizez cu 200 m nainte să părăsesc DN, să vadă toti proștii, să nu cumva să între vreunul in depășire!

    Alta întrebare; șoferul de pe dubița nu a văzut că āla cu Golful “se fâstaceste” că nu stie ce vrea să facă, că poate accelerează, că poate încetinește, că poate se orientează, că poate o ia la stânga, că poate face o “întoarcere in U” 180%.
    Imediat iei piciorul de pe accelerator, încetinești, si vezi ce vrea să facă ăla cu Golful.
    Poate face o mișcare imprevizibilă.

    Tare mi-e teama ca au fost amândoi de vina! Dar e doar o presupunere!

    20
    4
    • Presupunerea ta este foarte bună! Acolo unde a vrut sa vireze la stânga este linie continua (asa se vede din poze). Dar asa cum se întreabă toată lumea ma întreb și eu: cum este posibil ca asemenea rable au drept de circulație? Vad ca guvernul pune taxe peste taxe dar nu le-au trecut niciodată la nici unii prin cap sa se uite pe legile de afara! În Marea Britanie toate jafurile astea au impozite și taxe de asigurări asa de mari ca pur și simplu nu este rentabil sa ți o astfel de masina!

      16
      7
    • Poti frana si daca nu virezi stanga sau dreapta, nu e interzis. Banuiesc ca stopurile i-au functionat. Cel din spate nu a pastrat distanta, deci e vinovat. Asa e legea.

    • …ba chiar devine periculos faptul ca semnalizezi cu 200m inainte de executarea manevrei..deoarece este posibil ca, chiar in momentul in care vrei sa executi virajul , exact atunci unul plictisit de timpul in care semnalizezi, chiar poate crede ca ai actionat din greșeală maneta de semnalizare… și încearcă sa te depășească…deci respectati legea 50m in localități si 100 in afară 🤔❗

    • Legea spune clar, se semnalizează schimbarea direcției de mers, cu luminile semnalizatoare a autovehiculului, de la 50 m in localitate și 100 de metri în afara localităților, dat fiind faptul că se circulă cu o viteză mai mare. Semnalizarea de la 200 de metri, îl poate face pe ceilalți participanți la trafic, să creadă că ai uitat semnalizarea pusă și implicit, să intre în depășire.

  • E plina Bistrița și judetul BN tocmai de
    ” toate jafurile astea aduse din UK” cu volan pe dreapta și înmatriculate pe RO ! Moartea depășirilor !!!

    14
    1
  • Șoferul de pe hârbul sau rabla de microbuz dacă rula cu viteza regulamentară și la o distanță corespunzătoare nu avea cum să-l „pupe în fund” pe șoferul din față care probabil s-a fâstâcit. Cu linia continuă e o problemă, sunt sate că de la intrare până la ieșire nu ai deloc discontinuă, oamenii au de intrat în curte și sunt comozi să întoarcă unde trebuie. În Vest, sunt camere de luat vederi și-ți vine amenda acasă. Românii au destule biruri, venituri mici și deocamdată nu pot plăti majorări pentru rable.

    16
  • Bistriteanul, sunt „harburi” foarte bune, care estetic arată foarte bine, fara rugină, motoare mult mai bune decât multe care sunt 5, 6 ani. Nu trebuie taxe mai mari sa dispară rablele ruginite si si cu motoare care merg atât de rău încât te îneacă daca esti in spatele lor, ci închise stațiile ITP la prima greșeală, iar inspectorii RAR care verifica statiile ITP sa nu mai ia șpagă. Dacă închizi cateva stații ITP si la inginerul responsabil sa nu i mai dai voie sa profeseze vreo 10 ani, atunci nu ar mai avea cum să treaca inspecția jafurile alea.
    Nu poți pedepsi pe toată lumea care au mașini vechi, dar bune, pentru niște terchea, berchea.

    5
    1
Apasă aici ca să comentezi

Reguli pentru comentarii. Click aici.