Actualitate

Black Friday, în 21 şi 28 noiembrie

Black Friday 2014 va avea loc anul acesta atât în 21 noiembrie, cât şi în data de 28 noiembrie, deoarece multe magazine au decis să devanseze Vinerea neagră a cumpărăturilor şi să pregătească ofertele ceva mai devreme, începând cu ziua de 21 noiembrie. Black Friday este ziua cumpărăturilor în toată lumea datorită reducerilor substanţiale care se aplică mai multor categorii de produse.

Retailer-ii speră să înregistreze vânzări – record, iar cei care-şi doresc un telefon performant la un preţ convenabil, o tabletă sau un laptop deja numără zilele rămase până la startul perioadei de reduceri din acest an. Anul trecut, inclusiv la Bistriţa, toate magazinele care au avut reduceri de Black Friday au fost luate cu asalt şi au făcut vânzări mari.

Unii dintre cei mai mari retaileri de la noi, eMag, Flanco, Domo, Altex, se pregătesc pentru două zile de foc.

Magazinul online de ceasuri WatchShop promite că va da ora exactă de Black Friday, iar pentru culturalizare, putem cumpăra la preţuri-bombă cărţi de la Nemira, Libris sau Okian. Black Friday 2014 nu va fi ocolit nici de magazinele de jucării, cele de decoraţiuni, cadouri, cosmetice şi cosmetice.

Magazinul online evomag.ro estimează în perioda campaniei de reduceri Black Friday vânzări de aproximativ două milioane de euro şi aproximativ 20.000 de comenzi finalizate. evomag.ro a pregătit o ofertă de peste 20.000 de produse care vor face obiectul unor reduceri de până la 75%.

Printre magazinele care şi-au anunţat participarea la Black Friday 2014 se numără F64, EvoMag, MarketOnline, Azerty, Mediadot şi Conrad. La Black Friday 2014 vor lua parte şi magazine de fashion precum My Closet, TinaR şi MiniPrix. Cei care vor să-şi cumpere încălţăminte de Black Friday vor putea alege produse de la Originals, Otter sau Shoes.ro.

Lista magazinelor care vor participa la Black Friday 2014 este încă deschisă.

Probleme au existat în ultimii ani pentru magazinele care nu au fost suficient de bine pregătite în ceea ce priveşte stocurile de produse. De asemenea, retailerii online au întâmpinat dificultăţi în plasarea comenzilor, dar şi în fluidizarea acestui proces. Unii s-au dovedit a fi învinşi deoarece numărul mare de comenzi plasate a făcut ca serverele acestora să cadă, ceea ce a dus la pierderea clienţilor şi evident a unor sume consistente de bani.

În esenţă, Black Friday este o cursă pentru vânzător, care trebuie să îşi vândă produsele aflate sub promoţie în timp util, dar şi pentru cumpărător, care trebuie să îşi aleagă cu grijă bunurile dorite. Oricine a cumpărat produse de Vinerea neagră ştie din proprie experienţă că răbdarea în această zi este o virtute, iar o bună planificare şi nervi de oţel pot fi calităţi răsplătite cu achiziţionarea unor chilipiruri în singura zi din an în care oricine poate pleca acasă fericit, dar şi cu bani în buzunare.

Black Friday este o sărbătoare americană care a reuşit să se impună pe majoritatea pieţelor din lume. Sub aspectul reducerilor substanţiale la diverse produse, retailerii reuşesc să atragă foarte mulţi clienţi ce sunt dispuşi să scoată din buzunar sume de bani pentru laptop-uri, televizoare, monitoare, maşini de spălat, tablete, telefoane mobile sau console video.

Adaugă comentariu

Apasă aici ca să comentezi

Reguli pentru comentarii. Click aici.