Primarul Ovidiu Crețu a anunțat când se va deschide circulația pe strada Faleză, în prelungirea Podului Berăriei, unde lucrările sunt în toi.
”Podul Berăriei este finalizat, strada Faleză este realizată în proporție de 95% să spunem, mai avem câteva zone unde trotuarul nu este gata, dar lucrările se vor finaliza și vom deschide circulația în această iarnă și pe strada Faleză. Vom deschide circulația cât de repede, anul acesta cred că nu vor apuca să monteze stâlpii de iluminat și să facă o serie de lucrări de închidere a unor trotuare, dar în rest asfaltul este turnat. Pentru că încă avem lucrări nu periclităm viața celor care lucrează acolo deschizând circulația, dar totul (n.r. – deschiderea traficului) se va petrece în perioada următoare, adică înainte de Anul Nou. Legătura cu strada Zăvoaie este făcută, am asfaltat și porțiunea din strada Zăvoaie care nu era asfaltată înainte, deci acolo avem legătura realizată și cred că vom descărca destul de bine pe această zonă Podul Budacului, care în orele dimineții, atunci când cei din cartierul RAAL merg la serviciu, se aglomerează foarte tare. Vor avea o rută mai scurtă și mai puțin aglomerată”, a declarat Ovidiu Crețu pentru Timp Online.
Podul Berăriei a fost construit cu 4,8 milioane lei din bugetul local şi din împrumutul contractat de municipalitate. Str. Faleză începe din str. Zăvoaie, perpendiculară pe aceasta şi paralelă cu râul Bistriţa până la Podul Berăriei care va asigura legătura cu str. Libertății. 2.830.000 lei costă amenajarea străzii Faleză, în prelungirea Podului Berăriei.
Sper ca lucrarea sa fie una mult mai buna decât in alte zone. Îl Invit pe dl. Primar sa vadă cum s-a asfaltat sub Pasarela Noua…un singur sens ( cel cu intrare sub pasarela dinspre Viisoara este dezastru) iar la mijloc borduri. Asta cu bordura m-a șocat. Cum sa delimitezi benzile de circulație prin borduri? Te rog Cristiana sa ajuți administrația cu poze. Poate in acte totul de minunat.
Cine a zis ca bordurile delimiteaza benzile? E o singura banda pe acea parte a pasarelei!!!!!!!!!! Probabil va fi un refugiu… ceva … sub pasarela. In zona in care se se vor uni benzile din ambele parti ale pasarelei (in apropierea caii ferate) si chiar la piciorul pasarelei (unde intorc cei ce vin dinspre Cluj) nu sunt borduri.
Locuiesc in zona si chiar am apreciat seriozitatea si profesionalismul echipei care a realizat lucrarea.
Despre proiect… nu stiu nimic dar probabil se va continua si pe cealalta parte a pasarelei si apoi o sa vedem exact rostul bordurilor.
Pana una alta… ma bucur ca acele borduri impiedica parcarea camioanelor sub pasarela. Nu am ceva impotriva camioanelor, deoarece cei care le folosesc sunt oameni draguti si civilizati dar se aciuau pe acolo tot felul de persoane dubioase care lasau in urma lor o mare de gunoaie. In plus, noaptea era destul de neplacut sa treci prin zona.
Asa ca… sunt sigura ca cine a realizat proiectul din acea zona a avut in vedere si aceste aspecte, mai ales ca zona e luata in vizor de catre reprezentantii primariei ca o zona cu probleme, mai ales in pastrarea unei stari decente de curatenie. Sunt sigura ca se urmareste implementarea unei solutii mai usoare de monitorizare a zonei.
Numai noi stim cati pui de caini si pisici abandonati in zona ne-au tulburat linistea, cate tone de deseuri au fost aruncate pe acolo… si nu numai…
Nu-s specialist, nu ma pricep la asfalturi dar ce e atat de rau realizat in acea lucrare?
Aspectul zonei s-a imbunatatit simtitor in urma realizarii acesteia. S-au innoit toate gurile de canal, au avut grija de toate santurile, rigolele, canalizarile din zona. Chiar am apreciat atentia cu care au lucrat.
Dupa ce o sa se insamanteze spatiul verde sunt sigura ca o sa arate super.
Bineinteles ca ar fi salutare si continuarea lucrarii pe cealalta parte a pasarelei…
Bordurile sunt scumpe, comisionul mai mare.
D-le Primar, aţi amintit că asfaltul s-a turnat. Sper că toate utilităţile sunt amplasate, inclusiv cablurile de electricitate, încât n-o să vedem că imediat ce-i gata, trebuie să săpăm asfaltul, aşa numai din obişnuinţă. În rest să auzim numai de bine, că de rău ne-am săturat. O zi bună şi Sărbătoarea Naşterii Domnului să vă lumineze şi Bunul Dumnezeu să vă binecuvânteze activitatea.
Binenteles ca nu! Apa nu, canalizare nu, electricitate nu, gaz nu.
Cat de simplu era daca in zona trotuarului se introduceau toate utilitatile, asa o vsa se apuce de spart imediat ce termina trotuarul.
Alti bani, alt comision, alte lucrari, alt deranj.
„Am astfaltat si portiunea din strada Zavoaie”
Tipic lucrare Cretu/Niculae, a RAMAS o portiune de 1m latime cu pamint exact unde trebuia astfaltul nou sa se intalneasca cu astfaltul vechi.
De ce sa se astfalteze complet, orice lucrare trebuie sa poarte semnatura incompetentei.
Pentru ca acest pod sa aiba eficienta maxima,atat functionala cat si financiara,ar trebui prelungit inainte inspre strada Zavoaie.Altfel ramane un pod care deserveste o straduta(Falezei) pentru care s-a cheltuit peste un milion de euro.Sper ca primaria a instituit interdictie de construire pe fasia din fata podului si va incepe demersurile de cumparare a acelor terenuri.
Cumpararea terenurilor ar fi trebuit facuta inainte de construirea podului.
Cum crezi ca poti obliga pe cineva sa vanda sub pretul pietei?
Acum ca exista legatura intre pod si o strada (indiferent cat e de prost realizata) nu se mai impune obligativitatea continuarii, in fata, spre Zavoaie a podului.
Problema este ca, acest pod racordat la Falezei a blocat accesul proprietarilor la terenurile acestora.
Intr-o tara civilizata nu ar fi fost iesit din comun demolarea racordului sau despagubirea substantiala a proprietarilor.
Si totusi, o legatura mai directa intre Podul Berariei si strada Zavoaie poate fi realizata printr-o racordare spre dreapta pe Strada Malinului care se desprinde din strada Falezei in apropierea podului, creindu-se astfel o importanta legatura pe DC8G cu Parcul Industrial Sarata evitand aglomeratia auto din Viisoara.
Ai dreptate Ionut.
Aia era solutia optima de departe. Da pune-te cu Mao!! N-ai cum.
Este drum existen Malinului, in nomenclatura lor sradala, circulat, cu resedinte de o parte si de ala lui. Terasamen t cat de cat….Ce mai vrei conditii mai bune. Cica era sinuos si tirurile nu puteau lua curbele. Doamne apara. Las ca Falezei ii dreapta foc. Doua viraje la 90 de grade pe 100 de metri. Astia.s defecti. N-o sa o faca veac drum pe Malinului ca acolo nu.s cine tranta de politician isi face ceva bloc.
Inca odata…Doamne apara!
Comunistul de la Hamangia, binecuvinteaza pe unii si pe altii scrofaleste.
Cretu spune ca prin asfaltarea strazii Faleza se realizeaza legatura intre podul Berariei si strada Zavoaie, ceea ce creaza „o ruta mai scurta si mai putin aglomerata” pentru cei din cartierul RAAL, ceea ce este adevarat, insa prea putin pentru asemenea investitie. De aceea, Podul Berariei ar trebui sa joace un rol mult mai important in descarcarea pe malul stang al raului Bistrita a unei parti importante din traficul auto care traverseaza orasul. Pentru asta ar mai fi nevoie de amenajarea strazii Codrisor pe la poalele padurii cu acelasi nume pana la Podul Jelnii. In felul acesta s-ar putea obtine un traseu continuu intre Podul Berariei si Podul Jelnii care sa ocoleasca pe la sud centrul orasului.
Unii vorbesc de vinzari de terenuri pentru a se face un drum,un trotuar! Pai asa cum unii au donat ca se sa asfalteze,aici de ce nu s-a intimplat acelasi lucru? Ca doar n-o sa cumpere primaria terenuri, sa faca strazi pe toate dealurile,unde sint case! Acest lucru trebuia sa se intimple de mult….o intelegere intre cetateni!
Str. Falezei nu duce nicaieri, deserveste cateva imobile, atat. Daca se facea legatura cu str Zavoaie pe st r, Malinului era ceva. Pun pariu ca nu va trece mult si se va sparge pentru utilitati, lucru tipic romanesc. Doar ca au fost prez multi bani in joc.