(FOTO) Pe centura orașului se fac, de câteva zile, lucrări de reparații la așa-zisa centură a orașului. Dacă nu apare câte un utilaj care să taie bucăți din asfalt și le lasă așa cu zilele, vine altul din care niște muncitori iau bitum cu roaba și îl toarnă în gropi. De o parte și de alta a lucrărilor ”monumentale” se formează cozi infernale, o sursă suplimentară de stres pentru șoferi.
Deși s-ar fi putut face în week-end sau noaptea, aceste cărpeli de mântuială care nu vor rezista, evident, se fac numai ziua între 8.00 și 16.00 și pe ploaie ca să nu țină deloc.
În 30 de ani de la Revoluție, nicio administrație nu a fost în stare să facă o adevărată centură ocolitoare și nici să o modernizeze pe actuala. Abia pe exercițiul financiar 2021-2027 Primăria Bistrița a cuprins un proiect de lărgire a drumului, singura cale de acces pentru mașinile de mare tonaj care se îndreaptă spre Moldova sau Maramureș. Nu se știe dacă va fi vreodată aprobat.
FAPTE..NU VORBE….!!
WANABI…LASA-NE….!!!!
Mai lipsește vicele în poză ca să fie tacâmul complet. Dacă nu ar fi de plâns ar fi de râs. Vai de noi cu asemenea conducere!
Jos ciuma rosie pt totdeauna.
centura a fost facuta asa pe repede inainte la insistentele lui raducu, ca e drum national vez dome, posibil sa fi fost campanie, deci tot pe ploaie a fost facut, poi drumuri care sa tina 2 ani sa tot faci, c..ti cu ochi ce sunteti
Nu există solutii miraculoase pentru deblocarea circulatiei auto in Bistrita. Este evident că orasul Bistrita are nevoie de mai multe coridoare rutiere de travesare de la est la vest.
În 2006, s-a aprobat transmiterea din domeniul public al municipiului Bistrița și administrarea Consiliului Local în domeniul public al statului și în administrarea Ministerului Transporturilor a segmentelor de drum județean DJ 173 B de la km 0+000 la km 2+050 și DJ 151 de la km 126+712 la km 131+682, în vederea realizării lucrărilor pentru varianta ocolitoare a orașului Bistrița. De asemenea, a fost împuternicit primarul municipiului Bistrița să efectueze demersurile necesare pentru prelungirea variantei ocolitoare a orașului Bistrița, de la intersecția DN 17 C km 0+743 până la DN 17 km 67+900, la ieșirea din localitatea componentă Unirea. În 2008 a venit Cretu la primărie si de atunci timp de 12 ani ne-a aburit cu centura 2-Sud prin pădurea Codrisor.
In legatura cu posibilitatea prelungirii vechii centuri a fost invocat faptul ca în zonă s-a construit, exact în intersecția cu DN 17 C, o fabrică de mase plastice- POLITUB. Evident, acest argument nu rezista, intrucat aceasta prelungire poate fi realizata prin intermediul unui sens giratoriu amplasat putin mai sus de aceasta intreprindere.
Pe de alta parte, Podul Berariei deschide perspectiva realizarii unui inel de circulatie in Bistrita, creind o legatura directa intre nordul si sudul orasului. Astfel, exista posibilitatea ca o parte din circulatia de pe Drumul Cetatii, sa poata fi preluata peste pasarela veche si continuata peste podul Berariei direct in sudul orasului, pe strada Zavoaie si de aici, pe strazile existente spre Podul Budacului. De asemenea, modernizarea DC8G spre Viisoara, s-ar putea realiza o legatura a orasului cu Parcul Industrial Sarata. Apoi, prin amenajarea portiunii dintre Podul Budacului si Podul Jelnii, situata la poalele Padurii Codrisor, s-ar putea inchide inelul de circulatie central, cu efecte benefice in fluidizarea circulatiei din orasul Bistrita. Evident exită si alte solutii, intre care o centură cu adevărat ocolitoare, pe traseul viitoareiAutostrăzi a Nordului.
Ce podu Jelni si podu Budacului pe un drum de 2 metri latime
Prea multe povesti. Sa faca un tunel sub oras si gata.
Fosta centură a Bistriței nu se mai poate lărgi.
Lărgirea se putea face la timpul ei au este prea târziu și este nevoie de o nouă centură.
Fosta centură a Bistriței nu mai este o centură din moment ce pe ea sunt străzi în municipiu Bistrița Calea Clujului, Drumul Cetății și Simion Mândrescu.
Nu mai este o centură din moment ce acolo sau construi locuințe private, blocuri și firme.
Nu mai este o centură din moment ce este total în intravilanul orașului Bistrița.
Fosta centura a fost înghițita de oraș, ea nu mai are cum sa fie largita sau extinsa.
Pe strazile de pe fosta centura trebuie construite trotuare pe ambele sensuri pe care copii sa poata merge în siguranță la școala. Deasemenea trebuie asfaltata și continuata pista de biciclete pe care oamenii sa se poate deplasa decent spre locul de munca. Numai un om cu mintea îngusta poate gândi ca strazile de pe fosta centura se pot largi.
Variantele ocolitoare se fac în afara orașului, și acestea la rândul lor vor fi îngițite cânva de viitoarea extindere a orașului și atunci se vor construi alte variante ocollitoare etc…așa se construiește un oraș sanatos.
Numai un POLITICIAN retardat de la noi poate gândi ca prin cârpirea fostei centuri poate rezolva o problema traficului și nu cum ar fi de bun simț prin construirea unei variante ocolitoare noi prin afara orașului.
Libertate înseamnă respectare dreptului la sănătate, proprietate și demnitate a fiecărui cetățean al Bistriței.
Nu striviți drepturile oamenilor, nu încercați să lărgiți străzile de pe fosta centura Calea Clujului, Drumul Cetății și Simion Mândrescu.
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=3034464563301274&set=a.187357494678676&type=3&theater
Da poate pentru elicoptere că pentru autovehicule nu mai are pe unde.
pentru N ROMAN Totusi nu este mult mai simplu sa se faca o centura noua ca lumea in afara orasului. Asta este si la mintea cocosului.
Meri ma si te spanzura cu centura ta prin Codrisor