Actualitate

Casa de Pensii: Mai rapid, mai ușor – talonul de pensie în format electronic

Toți pensionarii care au optat pentru încasarea pensiei într-un cont bancar pot să obtină documentul de informare cu privire la plata drepturilor care se achită prin intermediul caselor teritoriale de pensii (talonul de pensie) prin e-mail și în contul din portalul CNPP, informează Casa Județeană de Pensii Bistrița-Năsăud.

Orice persoană poate să-și creeze un cont în portalul CNPP pentru a beneficia de serviciile electronice oferite de Casa Naţională de Pensii Publice, dintre care amintim:

Opțiuni pentru persoanele fizice:

depunere cereri privind:

– pensiile și asigurările sociale

– evidența contribuabililor

– sistemul de accidente de muncă și boli profesionale

– vizualizare date din sistemul public de pensii

– datele din carnetele de muncă

– stagiile anuale și lunare aferente perioadei începând cu aprilie 2001

– informații din declarațiile D112 depuse de angajatori

– informații referitoare la viramentele la PILON II de pensii private

– informații referitoare la pensia comunitară

– informații referitoare la debitele din executare silită

– informații referitoare la fișa financiară

Opțiuni pentru persoanele juridice:

– depunere declarații inițiale și rectificative A11, A12 și A13

– vizualizare declarații D112 depuse

– vizualizare erori procesare declarații D112 depuse

Persoanele interesate pot obține mai multe informații pe site-ul Casei Județene de Pensii Bistrița-Năsăud, la sediul instituției din Bistrița, Bd-ul Republicii, nr. 22 , tel.: 0263 / 232.095, e-mail: pensii.bistrita@cnpp.ro.

1 comentariu

  • Ba, nu va e rusine?!?
    Asta întelegeti voi prin DIGITALIZARE ?
    Ca pensionarul completeaza un formular online, dupa aia îl listeaza si da cu pixul pe el si vine cu buletinul si copie dupa el la voi la ghiseu ca sa-i faceti CONT ONLINE dupa ce verificati si aprobati cererea ?!?
    Voi sunteti nebuni sau doar prosti si nesimtiti?!?

Apasă aici ca să comentezi

Reguli pentru comentarii. Click aici.