Problema traficului pe DN 17 prin Beclean ar putea fi rezolvată prin amenajarea centurii ocolitoare a oraşului. Consiliul Local va discuta săptămâna viitoare cum va arăta aceasta şi din ce bani va fi făcută.
„Sunt extrem de bucuros să vă anunț oficial că în ședința de Consiliu Local din data de 31 octombrie a.ac. vom discuta proiectul care vizează construcția unei variante ocolitoare a orașului Beclean pentru care demarăm un studiu de fezabilitate.
Centura Becleanului este în primul rând un proiect curajos, așteptat de mulți ani, care sperăm să rezolve pentru totdeauna problema traficului aglomerat din orașul nostru.
Împreună cu toți consilierii locali va trebui să decidem miercuri în ședință mai multe detalii, printre care inclusiv forma de finanțare pentru centura orașului Beclean. Chiar și varianta cea mai bună va fi decisă tot miercuri. În poze este doar una din cele trei propuneri.
Sper din suflet să reușim să punem toate lucrurile la punct în așa fel încât în anul 2019 să înceapă lucrările propriu-zise.
Mulțumesc tuturor pentru încredere și mai ales pentru răbdare. Centura Becleanului devine realitate!”, a scris pe Facebook primarul Nicolae Moldovan.
Un primar bun . Vrem un drum de centura performant si la Bistrita .
Primarul a gresit o cifra, e vorba de inceputul anului 2029.
Si un raspuns la intrebarea de ce aglomerata cest drum este si faptul ca fata de acum 10 ani nu mai ai trenuri si un drum pana la Cluj cu astea cae exista, de la 3 ore il faci in 4.
Ce sa mai povestim ca si drumurile cat si calea ferata in mare parte sunt construite la inceputul secolului trecut
Nu stiu cu ce tren ai facut tu 4 ore,dar exista tren care face 3 ore din Bistrita la Cluj si iti dau si orele:6,44-9,46 si 19,00-21.56
120 km : 3 ore= 40km/ora !!!
Daca ai un cal bun, calare ajungi mai repede !
ai fost recent ca sa vezi cam cât întârzie?
Întârzierea nu e din cauza trenului, e din cauza infrastructurii și a restricțiilor de viteza de pe calea ferata!
Marconi nu mai insista în prostia ta, Ioro a spus corect că trenul BN-CJ face 4 ore!!! Că din cauza trenului, că din cauza șinelor, că din cauza mecanicului că s-a urcat beat în cockpit, că din cauza lui Iisus Christos, nu are nicio importanță, trenul face 4 ore de la Bistrița la Cj!!!
DUPA DOUAZECI DE ANI……
Prieteni, voi n-ați înțeles că această centura se află în faza de DISCUȚII??? Adică discutăm în contradictoriu o vreme (fiecare trage centura pe unde are pământ), apoi se desenează niște linii pe o hartă, apoi se fac studii de fezabilitate de câteva milioane de euro, apoi se scoate la licitație. Cei care pierd licitația o contestă, se judecă prin tribunale, apoi se reia licitația. Între timp expira studiul de fezabilitate, trebuie refăcut! După 5 ani de umblat prin tribunale, se stabilește câștigătorul licitației. Desigur în tot acest timp se mai fac diverse studii de milioane de euro. Câștigătorul ridică 50% din valoare contractului în avans, apoi se apucă de lucru! Dar ghinion, abia executa 0,1% din lucrare (adică taie câțiva copaci, și pe ăia îi fură) și intră în insolvență! Mai trec 10 ani de reorganizare, apoi se ia TOTUL de la început! N-ați mai văzut filmul ăsta de atâtea ori? Voi chiar sperați că vom avea vreodată lucrări de mare anvergură?