Actualitate

”Coridoarele” pe râul Bistrița și pe Valea Căstăilor, mai scumpe

Rombat

După majorarea TVA de la 19% la 21% din 1 august, municipalitatea actualizează valoarea unor obiective de investiții care urmează să fie realizate la Bistrița cu bani europeni prin Programul Regional Nord-Vest 2021-2027 și cofinanțare de la bugetul local.

Se aprobă în ședința extraordinară a Consiliului Local Bistrița de miercuri 13 august:

Construire și dotare creșă, str. Andrei Mureșanu nr. 44A – 7.555.147,08 lei

Reabilitare și modernizare Grădinița Căsuța cu Povești nr. 11 și Creșa nr. 2, str. Zimbrului nr. 9 – 23.814.683,89 lei

Reabilitare și modernizare Grădinița cu program prelungit Trenulețul Veseliei, str. Rodnei nr. 3 – de la 15.992.354,41 lei la 16.210.098,73 lei

Coridor de mobilitate durabilă aferent râului Bistrița – de la 204.410.090 lei la 207.795.658,21 lei (etapa 1), de la 155.583.450,89 lei la 158.283.360,36 lei (etapa 2)

Coridor ecologic Valea Căstăilor – de la 17.399.914,82 lei la 17.441.791,47 lei

Etichete

6 comentarii

    • @ Tech, Este o parcare arhisuficientă acolo unde a fost terasa restaurantului Codrişor ( care a falimentat şi ăsta).
      Acum pe strada Codrişor parchează cei ce şi-au pierdut locurile de parcare de pe Linia Verde o dată ce se vor construi parcări ca lumea în oraş aceste maşini vor dispătea de acolo.

      18
    • Tech, bănuiesc că nici-un cocalar nu va ieşi din parcare când pe acolo va trece vreo maşină de ambulanţă sau de pompieri.

      18
  • Constat ca exista un “interes” deosebit pentru asfaltarea drumului de pe malul stang al raului Bistrita, intre podul Budacului si podul Jelnei si anumiti comentatori de serviciu reincalzesc ciorba, deja acrita. In articolul precedent referitor la acest coridor (https://timponline.ro/sedinta-extraordinara-a-consiliului-local-bistrita-in-13-august/#comments) se aduceau in sprijin argumente hazlii (batranii bolnavii de pe Valea Budacului, prezumate inecuri la strand, batausii dintr-o zona a orasului). Pentru a nu-i spune de-a dreptul “strada” primaria a ales o formula “diluata”, respectiv “coridor de mobilitate durabila” dar in fapt daca se va materializa va fi o strada cu doua limitari de mobilitate la extremitati (strada Viorelelor) si prin dreptul hotelurilor Codrisor si Cora.
    Dupa ani buni de lectura a comentariilor din acest ziar, stiu si sesizez manipularea din comentariile cu rating-uri crescute artificial, ratingurile pozitive sau negative denota o mobilizare a trolilor care au interes sa formeze un pretins curent de opinie favorabil sau defavorabil unei idei care se solicita, poate de la partid, a fi adusa in atentie. In spatele rating-ului pozitiv sau negativ crescut exploziv intr-o ora, doua sunt si o mana de oameni care au interes in formarea unei pretinse opinii a majoritatii cititorilor. Atunci cand au fost dezactivate like-ul si dislike-ul era mai liniste,comentariile mai decente si la obiect, nu se contabiliza un fals interes sau opinie pr/contra. Dar aceasta este agora: in ea ne putem exprima toti, dar de inteles inteleg doar unii. Si acum, pentru trolii de serviciu: dati cu dislike!

    17
    42
    • @dislike
      tinere! nu te lua după toți comentatorii!
      omu cu asfaltu, omu` cu stadionul de rugby, omu` cu aeroportul .. o mână (moartă) de oameni fără logică/rațiune
      exemplu: “asfaltarea străzii Codrişor pentru maşinile de ambulanţă”
      se traduce astfel: ”panouri fotovoltaice în peștera Tăușoare”

      8
      40
Apasă aici ca să comentezi

Reguli pentru comentarii. Click aici.