Actualitate

Cu ce începe auditul extern la Primăria Bistrița

Reprezentanții companiei Prim-Audit din București fac o analiză-diagnostic a activității în Primăria Bistrița în perioada 2019-2020, cu privire la sectorul economic şi operaţional, resurse umane şi juridic.

Auditarea externă începe cu componenta de personal, pentru o reconfigurare cât mai rapidă a organigramei, cu posibilitatea încadrării optime în noul buget.


Ulterior, vor fi analizate sectoarele economic și juridic, pentru diagnosticarea completă a felului în care funcționează serviciile esențiale ale municipalității.

Reamintim că municipalitatea a achiziționat servicii de analiză-diagnostic a activității în perioada 2019-2020, valoarea estimată a contractului fiind de 67.225 lei fără TVA.

https://www.facebook.com/ioanturcpnl/posts/753619758894540
Etichete

11 comentarii

  • auziti, dar daca auditoria externi impartiali, constata ca de fapt volumul de munca este foarte mare, procedurile stufose, multe circuite, multe hartii care nu pot fi excluse si angajati sunt suprasolicitati si ca ar mai trebui personal? mai angajeaza primarul?? asculta recomandarile auditorilor?ca in general auditurile cam asta constata!!! ca de aia nu se merge treaba bine!!!!este doar o intrebare!!!!

    • Daca rezultatul va fi cel expus mai sus atunci volumul de munca ar trebui comparat cu al altui oras cu acelasi numar de locuitori raportat si la salariile din primaria Bistrita , daca si acolo se constata ca sunteti prea solicitati DAM JOS SENIORII SI JUCAM CU JUNIORII!

    • O sa angajeze cu siguranta pnl-isti si totodata va dubla si numarul de sefi, exact acolo unde primaru zicea ca vrea reduceri.
      Merge exact pe modelul Cretu. Si Cretu ar fi vrut s o puna pe linie moarta pe P, dar ce sa vezi? Nu s a putut fara de ea. Nici cafeaua nu si-o putea bea fara P.
      No tot asa va fi si amu: cine se asteapta ca x-lescu va disparea din schema, amarnic se insala. Nu doar ca nu vor disparea, vor inflori de-a dreptul. Si uite asa se face vorbire despre tehnic, economic, fonduri europene.
      Poate ca va desfiinta partia si personalul….. sa vedem

  • Când ai ajuns primar cu sprijinul unora, trebuie sa te revanșezi, asa se face că banii publici (munții) pleacă într-un audit făcut la distanta (Bistrita via București)
    Iar scenariul de la Apele Romane o sa fie și la primărie, o sa dea afara funcționari care nu sunt neamuri între ei, cei care muncesc și o sa aducă dl. primar vre-o chelnerițe, ca oricum se zvonește ca ii place sec!! Din păcate tot noi oameni pierdem, nani publici pe un moft și dacă e sa de afara rămână incompetenții!!! reforma marca PNL

  • Fără indoială că pentru optimizarea activitătii economico-administrative la Primăriei Bistrița este loc de mai bine. Acesta este motivul esential pentru care un audit extern la Primăria Bistrița devine absolut necesar in vederea stabilirii situatiei cu care pleacă la drum noua administratie a orasului si pentru a identifica punctele slabe in care se impun restructurări in vederea cresterii eficientei economice si organizatorice a institutiei.
    De altfel, Ioan Turc primarul Bistriței a anuntat inca din anul 2018 în programul său de guvernare locală in 10 puncte, că una din prioritătile sale constă în dimensionarea corectă a aparatului primăriei, numeric și profesional, în vederea îndeplinirii obiectivelor instituției: ”Dacă pleacă cumva cel mai mare angajator, rămâne primăria cel mai mare angajator din oraș. Nu se poate. O instituție publică nu trebuie să fie altceva, cuib, pepinieră, incubator”. (Vezi: https://timponline.ro/ioan-turc-depus-candidatura-partid-primaria-bistrita/).
    Numai că auditul extern la Primăria Bistrița este necesar, dar nu si suficient. La scurt timp după depunerea jurământului de primar al Bistriței pe 22 octombrie, 2020, Ioan Turc a trecut la eliberarea străzilor orasului de struți și mere de plastic. Din păcate lucrurile s-au oprit aici desi mai este mult de făcut pentru a scăpa Bistrita de toate tembelismele din perioada celor trei mandate ale lui Ovidiu Cretu care au adus orasului faima de
    sintagma „Caracalul Ardealului”. Ar trebui continuat cu Piata Petru Rares unde kitchiul e la el acasă: (Vezi: https://timponline.ro/cu-o-floare-nu-se-face-piata-mai-frumoasa-dimpotriva/). De asemenea, trebuie pusa ordine si în Piata Unirii, unde Ovidiu Cretu a mutat bustul lui Cuza de la IJP fără să stie că numele pietei se revendică de la Marea Unire din 1 Decembrie 1918 si nu are nimic comun cu Unirea Principatelor. De aceea, noua administratie a Bistritei ar trebui să procedeze la ridicarea in Piata Unirii a unui monument simbol, evocator al Marii Uniri din 1 Decembrie 1918 , iar bustul lui Cuza trebuie sa fie mutat inapoi la IJP, unde se mai află soclul de marmură de pe care a fost dislocat in 2012 cu atât mai mult cu cât chiar argumentele idioate si contradictorii denotă incultura celui care a făcut această mutare : (Vezi: https://timponline.ro/afla-de-ce-alexandru-ioan-cuza-%E2%80%9Disi-merita-locul%E2%80%9D-in-piata-unirii/)
    Dupa cum se stie, in perioada interbelica la Bistrita bulevardul Republicii purta numele Regina Maria, iar Piata Centrala se numea Regele Ferdinand, două personalităti istorice care au avut un rol major in infăptuirea Marii Uniri din 1 Decembrie, 1918 si făurirea României Mari. In perioada administratiei Ovidiu Cretu, monarhistii bistriteni au propus in repetate rânduri, revenirea la denumirea interbelică a bulevardului Republicii si a Pietei Centrale, din păcate fără nici un rezultat. Poate de data asta primarul Ioan Turc va fi mai receptiv la acest demers care nu necesită nici un fel de audit:
    (Vezi: https://www.timponline.ro/monarhistii-bistriteni-bd-republicii-sa-se-numeasca-regina-maria-piata-centrala-piata-regele-ferdinand/)
    In sfârsit, orasul Bistrita se confruntă cu multe alte probleme, a căror rezolvare nu mai suportă amânare: (Vezi si: https://timponline.ro/auditul-meu-gratuit/) .

    • A mai zis primarul Turc ca deschide primăria ptr cetățeni!!!! Nu s-a deschis! Tot in jol stai și astepti sa vina o cucoana sa te bage in seama!!! Tot e închis cu cartele!!!!

  • Trebuie văzut dacă toată hârțogăraia care se plimbă de la un birou la altul este necesară… Că dacă nu este necesară, din start jumătate pot pleca acasă… (Exemplu fictiv: Pentru o scrisoare este nevoie de o persoană care o comandă, una care aduce hârtie, una care aduce plic, una care aduce pix, una care aduce timbru, una care o compune, una care dictează, una care scrie, una care bagă în plic, una care lipește plicul, una care umezește timbrul, una care lipește timbrul, una care scrie expeditorul…și destinatarul (dar primește spor de…) și una care o duce la poștă. Și dacă este nevoie mai adăugăm posturi.. :)). Poate înlocuim tot acest clan cu unul care trimite un email. Eu numai zic. Și am specificat, este un exemplu fictiv. Pentru astfel de schimbări este nevoie de audit.

    • Ghiocel draga ai mare dreptate si cred ca ai fi mult mai hotarat decat nelutu care se pare ca doarme pe rupte.
      Sa speram ca citeste propunerile tale si se gandeste mai bine.

  • Mihaita,
    In cazul in care nu stii, oamenii lui Cretu is numa sefii, pentru ca ei o dus-o regeste nu angajatii de rand, iti spun sigur.
    Aia is platiti dublu fara sa faca nimic in-afara de-a aproba din pix dupa bunul plac fel si fel de chestii.
    Simplii angajati au votat cu Turc, sefii, 100% cu Wannabe.
    Tocmai de aceea Turc ar trebui sa se gandeasca bine despre ce va face, nu de alta, dar in campania electorala tot sefii l-au plimbat pe wannabe prin birouri, ca sa il aleaga fraierii de angajati, ceea ce nu s-a intamplat oricum.

Apasă aici ca să comentezi

Dă-i un răspuns lui Marius Cancel

Reguli pentru comentarii. Click aici.

GA vertical

Carliont

KissFM

KISS FM

Titlu Articole Recente

Articole recente

Titlu Comentarii recente

Comentarii recente

CleverADS