Actualitate

Care va fi ”sarea şi piperul” Centrului Naţional de Informare şi Promovare Turistică Bistriţa (FOTO)

Primăria a semnat contractul de finanţare pentru proiectul ”Centrul Naţional de Informare şi Promovare Turistică Bistriţa – vector al creşterii atractivităţii turistice locale şi naţionale”, în valoare de 623.000 de lei. Sursa de inspiraţie pentru viitorul centru a fost un obiectiv similar din Regensburg (Germania).

”La Ministerul Dezvoltării am semnat finanţarea, 623.000 de lei, pentru Centrul Naţional de Informare şi Promovare Turistică Bistriţa. Prin acest centru vom face promovarea judeţului şi chiar a zonei. Nu este un proiect mare, este chiar unul mic de infrastructură, dar la care am ţin foarte mult pentru că prin acest centru creăm un obiectiv turistic în oraş. Ne-a inspirat în realizarea acestui proiect centrul de informare turistică din Regensburg, Germania. Acolo este o machetă a oraşului, iar pe ecran se pot proiecta imagini diverse. Când cineva doreşte să afle o parte a istoriei oraşului, îşi alege perioada, se luminează partea din machetă, iar pe ecran apare imaginea actuală, imaginea veche şi se derulează un text referitor la istorie. Ne-am gândit să facem ceva similar la Bistriţa, în locul fostului Oficiu de relaţii publice, pe care îl vom reamenaja, moderniza şi dota corespunzător. Va fi un echipament ce va reprezenta sarea şi piperul proiectului: macheta oraşului, iar pe ecranul de perete vor fi proiectate pagini din istoria Bistriţei. Este ultimul proiect din seria celor depuse pe POR. Sigur, mai avem proiecte de erabilitare termică, dar acolo este un proces continuu”, a spus primarul Ovidiu Creţu într-o conferinţă de presă.

Proiectul ”Centrul Naţional de Informare şi Promovare Turistică Bistriţa – vector al creşterii atractivităţii turistice locale şi naţionale”, în valoare totală de 623.482 lei, finanţat prin Programul Operaţional Regional 2007-2013, are ca obiective  crearea şi dotarea Centrului, includerea acestuia în reţeaua naţională de centre de informare şi promovare turistică, creşterea numărului de turişti, crearea unei baze de date cu informaţii turistice, în vederea promovării online a municipiului Bistriţa şi a României în general ca destinaţii turistice, crearea/menţinerea de locuri de muncă în perioada de operare a acestuia.

Centrul va fi realizat prin reabilitarea clădirii Primăriei din Piaţa Centrală nr. 4. Actualul spaţiu va deveni Centru de Informare şi Promovare Turistică dotat cu sală de conferinţe, spaţii de informare şi promovare, spaţiu expoziţional, pereţi expoziţionali glisanţi, monitoare pentru rularea spoturilor de promovare, infodesk, etc.

1 centru promovare turistica plan 2 centru promovare turistica plan 3 centru promovare turistica plan 4 centru promovare turistica plan

2 comentarii

  • De cativa ani incoace au aparut ca ciupercile dupa ploaie Centre de informare turistica.Fiecare primarie vrea sa deschida un astfel de centru. Ba, unii primari se intrec pe sine in acest domeniu. Spre exemplu, la Bistrita avem centre de informare turistica dar lipseste turismul.
    Primul „Centru de informare turistica” la Bistrita a fost deschis in 2011 pe str. Titulescu nr.6. Dupa ce in anul 2013, alaturi la numarul 8. a fost inaugurat Centrul de arta traditionala in „Casa cu lei” a fost mutat Centrul de Informare Turistica in Piata Centrala nr.13, peste drum de primarie. Prin urmare a deschide un nou centru de informare turistica in cladirea primariei este o tampenie si denota lipsa de idei a edililor. Si pentru ca tacamul sa fie complect, nici chelnerul Raducu nu se lasa mai prejos si la asa-zisul Centru German deschis recent in Casa Argintarului una din functiunile de baza este desigur „creşterea atractivităţii turistice a municipiului Bistriţa” .

Apasă aici ca să comentezi

Dă-i un răspuns lui ECOLOGISTUL Cancel

Reguli pentru comentarii. Click aici.

GA vertical

Carliont

KissFM

KISS FM

Titlu Articole Recente

Articole recente

Titlu Comentarii recente

Comentarii recente

CleverADS