”Județul nostru are o zestre bogată și potențialul de a fi pe harta turistică, pe loc fruntaș. E cazul să vorbim și la prezent de importanța și frumusețea acestui loc binecuvântat.
Promovarea județului nostru se poate realiza prin asumarea unei strategii de promovare a culturii, a istoriei, a turismului, a produselor din județ și prin susținerea antreprenorilor.
Investiția în turism înseamnă mai mult decât promovarea obiectivelor turistice, înseamnă promovarea oamenilor, prosperitatea locurilor, investiția în infrastructură, în sănătate, în sport, în tineri, crearea de locuri de muncă și presupune un proces complex realizat în parteneriat cu instituții locale și naționale.
Această strategie de branding de județ va presupune o analiză a resurselor județului (resurse natural, umane, turism, mediu de afaceri, infrastructură, mărcile locale cu potențial de export, poziționarea și analiza comparativă cu județele din imediata apropiere). Pe baza acestui studiu calitativ și cantitativ se va construi strategia de promovare. Un efort comun între domeniul privat și administrativ asemenea celui realizat în Sibiu.
A doua etapă a strategiei se va referi la crearea și gestionarea unei imagini autentice (logo, slogan, instrumente de comunicare – afișe, site-ul județului, material video, social media, etc.).
A treia etapă va consta în promovarea efectivă atât prin evenimente, realizarea unor parteneriate cu trusturi media, dar și prin crearea unei „Ligi de business” în cadrul Consiliului Județean prin intermediul căreia să se ofere suport pentru investitori, o legătură între mediul public și privat.
Promovarea județului este un exercițiu continuu, care necesită adaptare permanentă și evaluare, pentru a verifica instrumentele de promovare, astfel încât rezultatul brandingului să fie vizibil și să aducă beneficii tuturor oamenilor din județul nostru.
Știm ce avem de făcut!
Realizarea și implementarea unei strategii de promovare (Branding de județ) depinde doar de noi, de oamenii care trăim, muncim și iubim acest loc. Trăim în județul cu cel mai ozonat aer, cu oameni de cultură, cu port tradițional neprețuit, cu bogății naturale.
Promovarea județului nu este o promisiune! Este un angajament ferm al nostru, al PNL ! Este etapa naturală a procesului de dezvoltare a județului Bistrița-Năsăud, o garanție a existenței potențialului și a calității oamenilor, produselor și resurselor.
Iubesc acest loc căruia îi spun, cu drag, „acasă” și care merită să devină un reper al frumosului atât pentru oamenii de aici, dar și pentru turiști.
Să deschidem „Lada cu zestre” a județului nostru!”
Doris Moldovan, candidat PNL pe lista pentru Consiliul Județean Bistrița-Năsăud
(PE)
Tot respectul pentru aceasta doamna! Sunt impresionat de puterea ei de munca , de felul cum se poarta cu oamenii. Cunoscand-o acum si vazand cat munceste afirm cu toata raspunderea ca jignirile pe care unii i le adreseaza sub anoimat sunt rautati gratuite. Aceasta doamna este deosebita. Putini oameni sunt ca dumneaei !
Faci parte di familie?
Chiar cred ca Doris s–ar implica daca iese la CJ . Ca e recunocuta ca promoveaza judetul si se vede pe ea ca ii place si ca iubeste oamenii. E un om fain si care se implica . Doris , ai votul meu !
Nu stiu cat o sa faca , vom vedea . Dar macar ii faina
Respect !
Mi-e draga fata asta de numa (imi permite varsta sa ii spun fata). Atat de mult suflet pune in tot ce face, se vede de la o posta ca iubeste oamenii si ca vrea sa faca … Doris esti deosebita si sper sa nu fii dezamagita. Sunt putini oameni ca tine in politica, de fapt sunt putini oameni in politica . Cred in tine si cred ca esti facuta sa daruiesti si sa faci bine, insa nu stiu daca te vor lasa altiii care au alte scopuri. Votez PNL la CJ doar pt ca esti tu pe lista , sa fie clar !!!!!!