Administraţia Finanţelor Publice Bistriţa-Năsăud a decis să prelungească programul de încasări cu două ore atât la Trezoreria Bistriţa, cât şi la sediul instituţiei de pe strada 1 Decembrie.
Astfel, luni, marți, joi și vineri se vor putea face plăţi direct la ghişeu de la 8.30 la 16.30, iar miercurea de la 8.30 la 18.30 la Trezoreria din Piaţa Mihai Eminescu, iar pe 1 Decembrie, la punctul de lucru al AJFP, de luni până joi între 8.15 şi 15.15, iar vinerea de la 8.15 la 13.00.
„Nu este un program definitiv. Este forţat la maxim de noi, cei din judeţ. Alţi colegi din ţară încasează până la ora 15.00 din ce m-am informat. Intuiesc că se va face un program unitar la nivel de ţară şi datorită softurilor noi care se instalează, pentru că mai nou se face închiderea Trezoreriei zi pe zi cum fac şi băncile. Până acum, se închidea ziua la ora 14.00, iar de la 14.00 încolo se încasa pentru ziua următoare. Tocmai de-asta, am reuşit să prelungim programul până la ora 16.00 după care colegii fac închiderea zilei şi vă pot spune că nici într-o zi nu reuşesc să plece la ora normală care e 16.30. Nu pot pleca mai devreme de 18.00. Ne asumăm însă lucrul acesta şi cât putem venim în sprijinul contribuabililor”, a spus şeful Fiscului, Cristian Parasca.
Potrivit acestuia, de când Administraţia Finanţelor Publice încasează şi taxa de paşaport, s-au format cozi: „De câteva săptămâni, încasăm şi taxa de paşaport ceea ce a dus la crearea de cozi în special în perioada de scadenţă a contribuţiilor, respectiv data de 25. Chiar dacă se întâmplă să fie peste 20 de persoane la coadă, faţă de alte oraşe din ţară stăm bine”.
La casieriile unităţii Trezoreriei Statului, str. Eminescu nr. 13 (parter, la ghişeele pentru persoane fizice) și la ghişeele 109 si 110 din cadrul Administraţiei Finanţelor Publice Bistriţa-Năsăud, str. 1 Decembrie nr. 6-8, se plătesc taxa de paşaport precum şi tarifele aferente confecţionării şi valorificării plăcilor cu numere de înmatriculare, atribuirii unui număr de înmatriculare preferenţial, păstrării combinaţiei numărului de înmatriculare, atribuirii unui număr de înmatriculare preferenţial, păstrării combinaţiei numărului de înmatriculare, contravaloarea certificatelor de înmatriculare, a autorizaţiilor provizorii şi a permiselor de conducere.
La finante este nevoie de suplimentarea ghiseelor de incasare a taxelor .Se platesc taxe inmatriculare, taxe pasaport , taxe de mediu , taxe datorate de societati la doar 2 ghisee .
Este nevoie de mai multe ghisee de incasare nu de program mai lung de lucru . Daca vor face mai multe ghisee nu va fi nevoie sa stea peste program nici angajatul nici noi cei care platim.
Faceti mai multe ghisee de incasare , aceasta e solutia…nu sa stam la doua ghisee cu orele la cozi
…macar atunci cand merg eu sa platesc taxe!!!
Pai,macar cei ce comentati aici,de ce nu platiti online? Ii inteleg pe cei mai in virsta,care nu stiu folosi calculatorul,dar vad ,la cozi ,persoane,care ar putea face acest lucru! Inseamna ca va place sa stati la cozi!
Daca am de platit pt un clienti taxe numere eu nu pot plati online de pe numele meu online pt ca chitanta tb platite pe numele lor
Instalati sisteme electronice cu bonuri de ordine! Asa e peste tot in lumea civilizata, acolo unde se lucreaza cu publicul, de la supermarket, la banca. Nu se pot deschide mai multe ghisee pt ca sunt perioade din zi/luna cand bate vantul…
De exemplu: http://www.andanimpex.ro