Actualitate

”Fisherman’s Colibița Resort respectă regulile impuse de ANPC”, spune administratorul complexului

Conducerea SC COR-ADYANA SRL, care administrează Fisherman’s Colibița Resort din Colibița, transmite într-un comunicat punctul de vedere al societății după ce Protecția Consumatorilor Bistrița-Năsăud a suspendat temporar bucătăria complexului și a aplicat și o amendă în valoare de 55.000 de lei.

Comunicatul integral:

”Fisherman’s Colibița Resort respectă regulile impuse de ANPC! În data de 13 iulie 2022, ora 09:30, Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorului a efectuat un control sanitar în cadrul restaurantului complexului Fisherman’s Colibița, prin care au fost constatate anumite nereguli, printre care prezența în bucătăria și blocul alimentar a unor produse folosite ca materii prime care nu aveau atașate informațiile de identificare, data limită de consum și data durabilității minimale stabilite de producător, echipamente și ustensile neconforme și lipsa afișării certificatului de înregistrare de la Registrul Comerțului. Menționăm că acest control s-a efectuat chiar în timpul preparării micului dejun, astfel încât ambalajele produselor menționate erau în mod firesc deschise, unele chiar aruncate, iar ustensilele și tigăile folosite la gătit erau evident pătate cu materie primă alimentară.

Ulterior controlului efectuat, am receptat problemele ridicate și am luat măsurile necesare și conforme, astfel încât să respectăm atât legislația în vigoare, cât și normele referitoare la sănătatea clienților noștri. Aceste măsuri au întreprins acțiuni precum stabilirea datelor limită de consum a alimentelor, trierea produselor și selectarea amănunțită a mărfii care a fost caracterizată ca optimă, curățarea echipamentelor și ustensilelor utilizate, afișarea certificatului de înregistrare de la Registrul Comerțului. Motiv pentru care, prin Procesul verbal de constatare nr. 0470877, emis de ANPC în 14.07.2022, s-a și dispus deschiderea și reluarea activității bucătăriei noastre.

Ne recunoaștem partea noastră de vină, motiv pentru care am și acționat în consecință în cel mai scurt timp posibil, însă suntem de părere că modul prezentării problemei a fost unul exagerat si nedrept atât față de personalul bucătăriei, care se străduiește în plin sezon să servească prompt, cât și față de clienții noștrii fideli, restaurantul nostru neavând înregistrată în întreaga noastră activitate niciun caz de toxinfecție sau altă îmbolnăvire de natură alimentară.

Pentru că activăm într-un domeniu cu o legislație dinamică și pentru că multe dintre preparatele noastre provin din materie primă produsă la ferma noastră proprie din Pasul Tihuța, în vederea asigurării calității bio a acestora, ne-am asumat riscul producerii unor greșeli de etichetare, dar și responsabilitatea de a le repara în cel mai scurt timp.

Complexul Fisherman’s Colibița reprezintă primul mare resort de liniște și relaxare din stațiune. Suntem dedicați permanent în a ne ridica la nivelul de exigență al clienților noștri, motiv pentru care facem toate eforturile pentru a păstra încrederea în serviciile noastre. Ne străduim să servim preparate produse preponderent din materii prime bio și conforme cu legislația în vigoare. Avem speranța ca la perioada complicată pe care o întâmpină majoritatea celor care activează în industria HoReCa să nu contribuie și denaturări sau dezinformări ce prezintă în mod iresponsabil și cu jumătate de adevăr activitatea bucătăriei
noastre”.

(Fotografiile de mai sus au fost transmise de administrația complexului Fisherman’s Colibița Resort).

6 comentarii

  • Mai bine tăceați! Naiba știa cine era COR-ADYNA SRL. Ahaa, de Fisherman’s e vorba! Păi zi așa! Oare ce ce nu mă mir?! Eu oricum nu mai merg pe acolo de mult, de la ultima țeapă. Mâncare scumpă după care aștepți de te plictisești într-un restaurant vai de capul lui. Oricum bănuiesc că numai păcăliți veniți de departe mănâncă acolo. Pești hrăniți direct de la fosa septică. „Pentru că activăm într-un domeniu cu o legislație dinamică … ne-am asumat riscul producerii unor greșeli de etichetare” Vai de capul vostru!

  • Cum adica „ne recunoastem partea noastra de vina”?Ati lucrat in mizeria aia si poate ganditi ca lasa ca merge si asa.Intr -o bucatarie trebuie sa fie curat tot timpu.Nu ca va asumati si recunoasteti.

    • Mare teapa ,nu mau calc acolo niciodată,fffff scump,stai după comanda ca după avioane acum ,aiurea tare !!!!!

  • Burta plina face inima vesela ! Dar numai respectul (fata de client) fidelizeaza clientela. Cine „s-a ars” odata va sti pe viitor ce sa aleaga. Ulciorul nu merge de prea multe ori la fantana…Multe tepe a tras d-l , la viata lui. E timpul sa mai plateasca din datorii.

  • Până unde poate merge sfidarea vecină cu nesimțirea ?!.
    Controlul a argumentat un șir de nereguli – pe care l-a ilustrat cu poze, dovedind gravitatea situației – , mizeria descrisă fiind evidentă.
    Pe când comunicatul – sărac cu duhul – vine să-i îmbrobodească pe cei care – ca și comunicatul – sunt sărăcuți cu duhul.
    Crede cineva vreo iotă din comunicat ?
    Este el dovada caracterului accidental al situației ?
    Nicidecum, iar fapta nu este nici recunoscută, necum regretată.

Apasă aici ca să comentezi

Reguli pentru comentarii. Click aici.