”Cu un plan bine făcut putem să transformăm Bistrița, printr-un proces de regenerare și modernizare urbană”, spune candidatul PMP la funcția de primar al Bistriței, deputatul Ionuț Simionca.
(Articol electoral comandat de Partidul Mișcarea Populară – Filiala Bistrița-Năsăud, executat de Timp Online SRL – portal timponline.ro, CUI mandatar financiar coordonator: 21200020)
Văd că în campanie sunt la modă desenatorii firmelor de construcții cu software specializat în design. E o tactică utilizată de toți.
Da aşteptați fraților.
Voi ştiți ce implică o construcție plantată ca să aducă voturi pe ecran?
Studii geotehnice. În preajma unui bloc cu 10 etaje poți săpa cum vrei în adâncime pe un substrat probabil sedimentar?
Cât costă betoanele, armătura?
Care e sistemul de rentabilizare a investiției? Etc.
Nu vă luați după candidați care prezintă colaje frumos estetizate în Photoshop.
Vâd cã e noua modă .
Ce prezinta domnul Simionca e un proiect mult mai realizabil financiar decat ce propune celalalt domn, care se ascunde de trandafiri. Domnul Niculae propune o parcare cu 4, 5 etaje. Stie ca o astfel de constructie costa aproximativ 8 milioane de euro? Stie cat e bugetul Bistritei, ca e cam la 15 milioane euro?
Da, sunt si bani europeni, dar nu vad sa fi castigat cineva vreun proiect european pt parcari pana acum…
Se poate promite orice în campania electorală.
Electoratul needucat are memorie scurtă.
Ciocolata primită cadou electoral în ziua alegerilor şterge memoria penibilă a 4 ani de suferință şi mizerie.
De aceea bugetul pentru educație e sistematic sărac , iar materii gen teologie sunt în programa şcolară.
Nu au de a face cu ceea ce denumim general cunoaştere. A înțelege modul cum lucrurile, societatea funcționează.
Are de-a face cu realizarea unui produs uman manipulabil cu emoții din 4 în 4 ani.
De acord cu totul, mai puțin că ar fi lumea lui Crețu.
E lumea lui Păcală…:)