Economie

Kaufland, cel mai ieftin lanţ de magazine

Consumatorii români consideră că cel mai ieftin lanţ de magazine din România este Kaufland, prezent pe piaţa locală cu o reţea de peste 80 de hipermarketuri, inclusiv la Bistriţa. Informaţia a ieşit la iveală în urma unui studiu realizat de compania de cercetare de piaţa Nielsen România. Probabil că aşa se explică de ce ambele magazine din Bistriţa ale acestei companii nu sunt pustii niciodată.

Studiul Shopper Trends Nielsen a avut un eşantion de 1.200 de persoane, dintre care circa un sfert în Bucureşti, 413 în oraşele mari şi aproape 500 în cele medii.

Potrivit studiului, Kaufland este în opinia consumatorilor cel mai ieftin lanţ de magazine, urmat pe poziţia următoare de Penny Market în oraşele medii. Lidl ocupă doar locul patru în acest clasament fiind votat de 10% dintre cei intervievaţi, iar Billa şase cu 8% din voturi.

Carrefour Market se află pe locul 8 cu 4% din voturi, iar magazinele Profi sunt pe locul nouă, fiind votate ca fiind ieftine doar de 1% dintre intervievaţi.

Magazinul Kaufland a fost primul hipermarket deschis la Bistriţa. Se întâmpla în 2006, amplasamentul acestuia fiind unul strategic, la intrarea în Bistriţa dinspre Cluj şi Mureş, pe o suprafaţă de 3.200 de mp. În 2009, Kaufland a avut, la Bistriţa, o cifră de afaceri de peste 87 de milioane de lei, ceea ce i-a determinat pe reprezentanţii lanţului de magazine să facă încă un pas spre deschiderea celui de-al doilea magazin într-un alt punct strategic al oraşului, ieşirea spre Moldova.

La Bistriţa, în prezent, sunt două magazine Kaufland, două Lidl, un Carrefour Market pe strada Gării, două magazine Profi şi un magazin Billa.

1 comentariu

Apasă aici ca să comentezi

Reguli pentru comentarii. Click aici.