”Mersul cu trenul în România a devenit un joc periculos. E clar că CFR călători îi supune pe pasageri la probe ce le pun la încercare pregătirea fizică, viteza de reacție și rezistența psihică. E ca la Exatlon”, spune deputatul Ionuț Simionca, președintele PMP Bistrița-Năsăud.
KissFM
GA – Vertical
Titlu Comentarii recente
Comentarii recente
Comentarii recente
- In 89 pica zidul si tot.. din estul europi la 35 de ani de libertate. Ziua Victoriei Revoluției, marcată la Bistrița
- Alex la 35 de ani de libertate. Ziua Victoriei Revoluției, marcată la Bistrița
- Gikk. la 35 de ani de libertate. Ziua Victoriei Revoluției, marcată la Bistrița
- Tactiros la 35 de ani de libertate. Ziua Victoriei Revoluției, marcată la Bistrița
- Ion la Daniel Suciu, vicepreședinte al Camerei Deputaților, asigură președinția interimară
Titlu Articole Recente
Articole recente
Ultimele articole
- 35 de ani de libertate. Ziua Victoriei Revoluției, marcată la Bistrița
- Câștigătorul Premiului Grigore Bradea 2024 este sculptorul Alexandru Ranga
- Gloria câștigă clar penultimul meci al anului și rămâne pe locul 3
- Gestul simbolic pe care l-a făcut primul primar al Bistriței după Revoluția din 1989
- Daniel Suciu, vicepreședinte al Camerei Deputaților, asigură președinția interimară
- ”Turneul Binelui” a adus bucurie pentru 360 de copii și persoane vârstnice
- Locuitorii unui sat, invitați să petreacă împreună Ajunul Crăciunului
Șinele duble erau înămolite. Nimenea nu le decolmatează! Linia nu mai este trasă la tipar din 1975. Refacția segmentului de linie Salva-Lunca la Tisa nu a mai fost făcută din 1968! Șinele sunt tasate pe o parte. In curbe, traversele din lemn sunt putrezite. Șuruburile(tirfoane) de fixare a șinelor pe traverse sunt slăbite , la fel și cele de capătul de imbinare .Toate podurile, podețele, zidurile de sprijin, viaductele și tunelurile au fost neglijate zeci de ani pentru a fi consolidate. Efectivele ceferiștilor au fost permanent reduse și descalificate. Materialul rulant este învechit și nefuncțional. In funcții de conducere au ajuns necalificații și piloșii. Este necesară o inspectie pas cu pas a acestui traseu și luate măsuri ferme de remediere. Guvernul, din fondul de rezervă, trebuie să aloce urgent ,sumele necesare refacerii și al înlocuirii feroneriei, dar și al consolidării versantilor, podurilor, podetelor, tunelelor și viaductelor. Cred că ar trebui un plan național în acest sens. Nu este de glumă. Viața românilor și bunurilor materiale se află în pericol! Gata cu joaca de-a condusul. Gata cu politica fără acțiuni practice! Cred că autoritățile locale de pe traseu ar putea sprijini refacția!