”Mersul cu trenul în România a devenit un joc periculos. E clar că CFR călători îi supune pe pasageri la probe ce le pun la încercare pregătirea fizică, viteza de reacție și rezistența psihică. E ca la Exatlon”, spune deputatul Ionuț Simionca, președintele PMP Bistrița-Năsăud.
KissFM
GA – Vertical
Titlu Comentarii recente
Comentarii recente
Comentarii recente
- La Anul si la 4 Ani la Ce mesaje au transmis primarul Bistriței și președintele CJ din fața Ministerului Dezvoltării
- Marcela Ciucă la Ce mesaje au transmis primarul Bistriței și președintele CJ din fața Ministerului Dezvoltării
- Tzoglaru discriminat la Bistrița, blocată la prima ninsoare. Mașinile nu au putut urca străzile în pantă
- echipa de valoare la Bistrița, blocată la prima ninsoare. Mașinile nu au putut urca străzile în pantă
- Alin la Bistrița, blocată la prima ninsoare. Mașinile nu au putut urca străzile în pantă
Titlu Articole Recente
Articole recente
Ultimele articole
- Ce mesaje au transmis primarul Bistriței și președintele CJ din fața Ministerului Dezvoltării
- În ce zone vrea să facă municipalitatea patru pasaje și două străzi noi
- Doi adulți și un copil, duși la spital în urma unui accident produs la Năsăud
- Bistrița, blocată la prima ninsoare. Mașinile nu au putut urca străzile în pantă
- Cum a ajuns Bistrița un centru universitar modern. Ce campus nou se va face
- Puteți vota proiectele depuse pentru bugetare participativă, la Bistrița
- Merigo a pregătit pentru sărbători platouri cu prăjituri asortate, torturi festive, ciocolată Dubai
Șinele duble erau înămolite. Nimenea nu le decolmatează! Linia nu mai este trasă la tipar din 1975. Refacția segmentului de linie Salva-Lunca la Tisa nu a mai fost făcută din 1968! Șinele sunt tasate pe o parte. In curbe, traversele din lemn sunt putrezite. Șuruburile(tirfoane) de fixare a șinelor pe traverse sunt slăbite , la fel și cele de capătul de imbinare .Toate podurile, podețele, zidurile de sprijin, viaductele și tunelurile au fost neglijate zeci de ani pentru a fi consolidate. Efectivele ceferiștilor au fost permanent reduse și descalificate. Materialul rulant este învechit și nefuncțional. In funcții de conducere au ajuns necalificații și piloșii. Este necesară o inspectie pas cu pas a acestui traseu și luate măsuri ferme de remediere. Guvernul, din fondul de rezervă, trebuie să aloce urgent ,sumele necesare refacerii și al înlocuirii feroneriei, dar și al consolidării versantilor, podurilor, podetelor, tunelelor și viaductelor. Cred că ar trebui un plan național în acest sens. Nu este de glumă. Viața românilor și bunurilor materiale se află în pericol! Gata cu joaca de-a condusul. Gata cu politica fără acțiuni practice! Cred că autoritățile locale de pe traseu ar putea sprijini refacția!