(FOTO) Noul Ford Focus a ajuns acum și la dealerul Central Motors din Bistrița. Lansarea oficială a avut loc în Pădurea Schulerwald, unde cei prezenți au putut admira mașina și s-au putut bucura de experiența unui drive-test.
Disponibil în patru variante de echipare, Trend Edition, Titanium, St-line și Vignale, și cu o gamă largă de motorizări, noul Ford Focus vine cu schimbări majore de design, o platformă complet nouă, grilă frontală mai generoasă, blocurile optice reproiectate, stopuri cu tehonologie LED.
Sâmbătă, 8 septembrie, sunteți așteptați la drive-test în Pădurea Schulerwald
Echipa Central Motors va așteaptă sâmbătă 8 septembrie, începând cu ora 10.00, în parcarea din Pădurea Schulerwald, la drive-test pentru a va convinge de tehnologiile avansate și performanțele noului Ford Focus. Vă puteți înscrie la drive-test pe platforma mergimaideparte.ro, alegând una dintre cele trei experiențe de condus: Conduci și descoperi; Detaliile fac diferența; Mergi mai departe.
Iar începând de luni, toți cei interesați sunt așteptați la showroom-ul Central Motors din Viișoara nr. 301 A pentru a beneficia de ofertele de lansare a acestui model, inclusiv prin programul Rabla.
Noul Ford Focus
Este construit să-ți îmbunătățească experiență la volan, în toate modurile posibile. Noua generație Focus e plină de caracteristici avansate, cum ar fi tehnologii de asistență a șoferului, inclusiv tempomat adaptiv, cu funcție de pornire-oprire și centrare pe bandă de mers, și asistență activă la parcare, versiunea 2. Împreună, aceste tehnologii inteligente te pot ajută să gestionezi accelerația, frânarea și chiar direcția.
Noua generație are un ampatament mai lung cu 53 de milimetri și console mai scurte. Lungimea noului Focus este de 4378 de mm (hatchback), iar lățimea măsoară 1825 de mm. Break-ul este mai lung cu 290 de mm.
Ford Focus are acum o siluetă sportivă, montanții A sunt repoziționați, iar capota este ceva mai lungă. Grila frontală este și ea mai generoasă, blocurile optice față sunt revizuite, iar stopurile cu tehnologie LED vin cu o semnătură luminoasă nouă.
Versiunea Vignale promite o serie de elemente de caroserie cromate și lumini de zi cu o semnătură specifică. Versiunea ST-Line dispune de un kit de caroserie ceva mai agresiv și o gardă la sol mai mică cu 10 mm, în timp ce varianta Active are o gardă la sol mai mare (peste 30 de mm) și elemente suplimentare de protecție.
Noul Ford Focus va fi oferit și cu faruri adaptive. Sistemul ajustează automat unghiul și intensitatea luminii, dar este capabil să modifice și direcția fasciculului înainte ca mașina să ajungă în viraj.
Pentru ca parcările în locuri înguste să devină și mai simple, Ford introduce noul sistem de parcare Active Park Assist 2. Ford spune că sistemul este capabil să parcheze în spații cu 110 centimetri mai lungi decât mașina și în rampă/pantă de până la 12 grade. Ford a pregătit și un mod denumit Park-out Assist (ieșire automată atunci când mașina a fost parcată paralel).
Au făcut fix ce nu trebuia. Au urcat displayul de la Sync deasupra bordului, lucru întâlnit și la alți producători și total inestetic, ba mai mult… va aduna mult praf după el.