”În conformitate cu art. 6 din Legea nr. 421/2002 privind regimul juridic al vehiculelor fără stăpân sau abandonate pe terenuri aparținând domeniului public sau privat al statului ori al unităților administrativ-teritoriale”, Primăria Bistrița caută proprietarii și deținătorii legali ai următoarelor vehicule depistate în oraș:
– Opel Vectra de culoare gri, pe str. Someșului nr. 2;
– Renault Scenic de culoare gri, pe str. Sălciilor, bl. 2;
– Opel Astra de culoare gri, pe str. Năsăudului în spatele blocului nr. 1;
– Dacia Logan de culoare galben, pe str. Grănicerilor, în spate la CAS.
”Menționăm că, din verificările efectuate, alte date cu privire la caracteristicile tehnice ale autovehiculelor arătate nu deținem. Proprietarii și deținătorii legali sunt rugați să se prezinte cu actele de proprietate la Poliția Locală, cu sediul în Bistrița, str. Piața Centrală nr. 2”, anunță municipalitatea.
Dar de Autocarul de la Poligonul Auto de pe Grenicerilor , uitat acolo de 10 ani, de l-au ocupat boschetarii,nu ziceti nimic?
Si pe Andrei Muresanu aproape de intersectia cu Drumul Dumitrei Vechi pe partea stanga este chiar pe trotuar abandonata o masina inscriprionata cu „EMI” . Poate ajunge Politia Locala sa constate si pe acolo ce masini sunt abandonate.
si în Piata Centrala la nr 6 este abandonat de vreo 10 ani unul care toaca banii contribuabililor si n-are nici ITP-ul la zi ca polueaza cu tot felul de idei tâmpite orasul asta european.
poate-l prinde careva sa-i suspende talonul si sa-l puna dupa aia pe platforma sa ne scape de el.
politia locala a lu’ peste prajit… baaaaaaaaaaaa, ii plin orasul de copturi abandonate si voi vedeti numai 4? de alea care umplu parcarile din fata la spitalul TBC ce ziceti? sau sunteti blat cu cel care le parcheaza acolo. de cele de pe Independentei ce ziceti? … si multe altele…
Dupa cum se vede se constata ca cetatenii stiu cel mai bine tot ce misca si sunt tot timpul cu un pas inaintea autoritatilor LU PESTE NEPRAJIT . Propun ca la fiecare identificare a unei coapte parasite pe domeniul public si identificata de cetatean, acesta sa primeasca jumate din valoarea HARBULUI si care sa fie urgent vandut la REMAT.
Cultul românului pentru maşina proprie este fără îndoială un simptom. El merge să-şi sfinţească maşina, se aglomerează în trafic numai pentru că vrea să o plimbe, iese cu ea oriunde şi dacă ar putea sunt sigur că ar dormi cu ea noaptea. Românul este înfrăţit cu maşina ca şi Făt-frumos din poveste cu calul fermecat.
”Mașina trebuie să fie mașină!”. Cât mai mare, cât mai puternică, cât mai rapidă. Nu au întotdeauna banii necesari pentru întreținerea ei, dar ”obrazul subțire cu cheltuială se ține”. Mașina reprezintă STATUTUL SOCIAL AL ROMÂNULUI, imaginea lui în lume. Românii renunță la multe pentru o mașină bună! Din această cauză, principalul motiv de selecție al unei mașini nu este cel de utilitate și ajutor în rezolvarea problemelor de zi cu zi, ci IMAGINEA PE CARE ȚI-O DĂ O MAȘINĂ ÎN COMUNITATE.
Asa ajung si parcarile pline de rable, se sacrifica sa o cumpere masina si dupa aceea nu isi mai permit sa o intretina.
Pai sa stii ca nu e numai un mijloc de deplasare si nu se urmareste doar utilitatea. La fel si la haine, nu se urmareste doar utilitatea, adica sa nu ti se vada curul si sa nu iti fie frig, ci si aspect. Deci da, pe langa, haine, bijuterii si accesorii, masina ocupa si ea locul ei in imaginea pe care o ai. Daca cei acre se uita la tine asa considera, inseamna ca asa e , daca ei pun accent pe chestia asta. Esti sigur ca in strainatate se urmareste numai utilitatea? Multe firme ar fi dat faliment daca se urmarea doar utilitatea. Nu mai vorbesc ca pentru un pret cat mai mic, toate ar fi aratat la fel si erau facute din materiale cat mai ieftine.
Oamenii sunt liberi sa isi cumpere ce le face lor placere, chiar daca depun eforturi pentru asta.
E atat de rapandita in societate vorba ca „uite ce masina are ala, sigur nu mai are nici bani de benzina/motorina”, „sigur isi baga benzina de 50 de lei”. Sau se mai zice ca sigur sta intr-o garsoniera sau ca a mancat paine cu margarina ca sa si-o cumpere. Toate astea nu sunt decat invidii colective, nu neaparat personale. Am observat ca exissta si o invidie colectiva, o invidie a comunitatii, care este mai presus de invidiile personale si nu fac rau indivizilor din acea comunitate. Ei ii dispretuiesc si repede le pun o eticheta celor pe care ii vad peste ei, astfel nu mai sufera ca ei nu au reusit, astfel evita de a avea o invidie personala pe aceia.
Mai era si faza „Mai, masina e sa te duca din punctul A in punctul B si atat!”.
Il vad pe unul pe care sunt constienti ca nu il vor putea nici macar concura vreodata si zic resemnati ca „doar nu duce nimic cu el in mormant”.
Ai afirmat „Esti sigur ca in strainatate se urmareste numai utilitatea? ”
Cred ca de aici https://www.totb.ro/orasul-amsterdam-are-mai-multe-biciclete-decat-locuitori/ te-ai informat cand ai facut afirmatiile nu?
sau de aic ihttps://www.historia.ro/sectiune/travel/articol/danemarca-viata-sanatoasa-si-taxe-halucinante ?
sau de aici http://www.stemsure.ro/danemarca-cea-mai-prietenoasa-tara-pentru-biciclisti/ ?
sau poate de aici http://www.ziare.com/weekend/timp-liber/cele-mai-prietenoase-orase-pentru-biciclisti-din-europa-1225907 ?
Am cunoscut în weekend un francez și povestea cum lumea pe stradă scuipă când îl văd într-un Porsche Boxter iar când prietenului lui s-a zgâriat mașina, lumea i-a spus *păi e îndeajuns de bogat să-și plătească reparația*.
Acum nu poți să le ai pe toate.
Statut, mașini și proprietăți fără să fie chestionată legitimitatea dobândirii lor.
Problema oamenilor de afaceri care reușesc prin propriia inteligență și efort, este că sunt în compania miliardarilor de carton.
Iar apoi mai sunt practicile.
Dacă urmărești unele studii de genul Broken at the Top https://www.oxfamamerica.org/static/media/files/Broken_at_the_Top_4.14.2016.pdf mda, poți să spui satisfăcut există totuși o formă de justiție socială pentru cei care înțeleg bogăția doar acumulare de capital excluzând returul către comunitate.
Și aceeia e disprețul popular.
Paradoxal Becali a fost iubit popular mai mult decât Țiriac sau oricare din topul 300 tocmai din cauza asta.
Iar social-democrația în România este un mare fââsss.
Când Dragnea transmite live dintr-un BMW ultraluxos înmatriculat pe numele altora cu tot felul de inginerii legale și financiare, ideea de social-democrație e dusă în derizoriu. Multiplicând la toți mahării de sub el, boși politici, parlamentari etc..realizezi de ce încrederea în politicieni e la cotele respective.
Oamenii au încă capacitatea colectivă de a avea discernământ în momente decisive.
Mai multe poze cu masini Abandonate din bistrita este pagina facuta deja .
Masini Abandonate Bistrita-Nasaud pe facebook