Primăria Budacu de Jos anunță că se reiau audiențele în formatul obișnuit, locuitorii comunei putând face programări cu cel puțin trei zile înainte de întâlnirea cu primarul sau secretarul general.
”Stimați cetățeni,
Ca urmare a încetării, la data de 9 martie 2022, a stării de alertă, vă facem cunoscut faptul că se reia acordarea audiențelor, în formatul obișuit, la sediul Primăriei comunei Budacu de Jos, astfel:
PRIMAR:
Miercuri 12.00 – 15.00
SECRETAR GENERAL:
Luni 12.00 – 15.00
Bineînțeles că solicitările și sesizările dvs. pot fi transmise prin oricare din modalitățile: prin poștă sau personal la adresa înscrisă în antet, prin e-mail la adresa: budacudejos@yahoo.com sau prin fax la nr. 0263.272.006.
Pentru o cât mai bună informare a dvs., precizăm faptul că audiențele trebuie programate, prin completarea unui formular (anexat), cu cel puțin trei zile înainte, cu indicarea problemei / chestiunii care face obiectul acesteia, și, dacă este cazul, depunerea unor documente, fie la sediul instituției, fie prin e-mail sau fax.
Vă mulțumim pentru înțelegere!”,
anunță primarul comunei Budacu de Jos, Florin Sandu Simionca.
La Bistrița pe când??? Sau primarul nostru nu are timp de cetățeni?!