Magazinele Penny Market au o suprafaţă de circa 750 mp şi un sortiment de aproximativ 2.000 de articole: alimente de bază, băuturi, detergenţi, produse proaspete şi congelate, legume, fructe şi non food. Un astfel de magazin funcționează și la Beclean.
Principiul Penny Market se bazează pe achiziţionarea de produse autohtone, ponderea cea mai mare în sortiment având-o produsele alimentare. Totodată, clienţii beneficiază de o gamă extinsă de mărci proprii Penny Market, ce conţine produse naționale și internaționale, la prețuri avantajoase.
Prezentă de peste zece ani pe piaţa românească, prin reţelele de magazine Penny Market şi XXL Mega Discount, compania Rewe România SRL şi divizia de Real Estate (Rewe Projektentwicklung România SRL) au înregistrat, în 2013, o cifră de afaceri de peste o jumătate de miliard de euro. La finalul anului 2013, în România, reţeaua Rewe număra 156 de magazine (149 magazine Penny Market şi 7 magazine XXL Mega Discount) şi avea un număr de 3.212 de angajaţi.
În perioada 2014-2015, Rewe România SRL urmează să deschidă între 35 şi 45 de noi unităţi Penny Market, una dintre ele la Bistriţa, o astfel de investiţie ridicându-se la o sumă între două și trei milioane de euro.
Grupul Rewe este unul dintre cei mai importanţi jucători de pe piaţa de comerţ şi turism din Germania şi Europa, având 15.000 de magazine şi 330.000 de angajaţi în 12 ţări europene. În România, este prezent prin reţeaua de magazine Billa, XXL Mega Discount şi Penny Market.
se dau tgai?
ieri am citit acest comentariu si era scris….TIGAI!!!!
da da astept tigai, ioi sa se omoare la tigai vrem si poze
romania te iubim
…tigai si bormasini la kil! 🙂