O companie cu o istorie de circa trei decenii în Germania, piaţa-mamă, ce se adresează clienţilor cu venituri mici şi medii se pregăteşte să vină la Bistriţa unde va deschide, în toamnă, un magazin. Se întâmplă după un deceniu de când retailerul de modă german Takko este prezent în România, având deja o reţea de 65 de magazine.
De la începutul anului a fost deschis deja un magazin la Oradea, iar compania planifică alte trei inaugurări în 2017: la Târgovişte, Bistriţa şi Râmnicu Vâlcea.
„Pentru anul 2018 sunt planificate alte deschideri de magazine suplimentare“, spun oficialii firmei Takko pentru Ziarul Financiar fără a înainta cifre.
Compania are o istorie de circa trei decenii în Germania, piaţa-mamă, şi se adresează clienţilor cu venituri mici şi medii. Takko a fost de altfel unul dintre primii discounteri de modă care au pătruns pe piaţă. După el au venit însă şi alţii, precum Pepco (Polonia) sau C&A (Olanda).
Acest segment de piaţă a prins tot mai mult în România deoarece, deşi sunt pasionaţi de modă, românii sunt foarte atenţi şi la preţ. „Una dintre cele mai importante noutăţi este restabilirea poziţiei noastre pe piaţă. Ne definim din nou ca discounter, sau mai bine zis smart discounter.
Cererea de produse din segmentul de preţuri mari scade în continuare. Trendul pieţei duce la o cerere din ce în ce mai mare de modă la preţuri avantajoase. Ne aşteptăm în continuare să câştigăm cât mai multă cote de piaţă precum şi capital de imagine“, spun oficialii companiei.
Takko a fost anunţat de constructorii B1 Retail Park, galerie comercială care se construieşte lângă magazinul Kaufland de pe Calea Moldovei şi a cpărei inaugurare este programată spre sfârşitul anului.
Ce folos dacă aduc marfă de proastă calitate pentru Europa de est.